Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 11 van 31 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 306
  1. #101
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 januari 2006
    Locatie
    Brussel, België
    Berichten
    265

    Standaard

    john fogerty

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harry
    Harry Muskee heb ik nog nooit gitaar zien spelen.....
    Kan wel kloppen ik ook niet kan je na gaan hoe ondergewaardeerd hij is (HA,ha,) maar die solo cd Brother booz erop, daar speelt in elk geval een ondergewaardeerde gitarist mee.
    Vindt ik wel lekker klinken, jammer kan de CD niet vinden anders kon ik de naam van die gitarist melden wie weet wie dat is dan?

  3. #103
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Chris Whitley
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  4. #104
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 april 2006
    Locatie
    's-Hertogenbosch, NL
    Berichten
    469

    Standaard

    Joey Santiago, laatst een DVD van de Pixies gekeken, en jezus wat is die man goed zeg.

    Klonk goed op CD, maar toen ik hem op de DVD zag kreeg ik pas door wat een goede gitarist dat is.

  5. #105
    drap
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door repelsteeltje
    Kan wel kloppen ik ook niet kan je na gaan hoe ondergewaardeerd hij is (HA,ha,) maar die solo cd Brother booz erop, daar speelt in elk geval een ondergewaardeerde gitarist mee.
    Vindt ik wel lekker klinken, jammer kan de CD niet vinden anders kon ik de naam van die gitarist melden wie weet wie dat is dan?
    Is het ouder werk, dan is het Eelco Gellink, is het nieuwer werk, dan is het Erwin Java.

    edit: Oeps, ik zei Herman... Het is Erwin natuurlijk!
    Laatst gewijzigd door drap; 10 maart 2007 om 15:34

  6. #106

    Standaard

    die cd heet 'Cut de luxe' en inderdaad speelt Erwin Java de gitaar op die plaat.

  7. #107
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Urbanus..........

  8. #108
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 maart 2006
    Locatie
    volendam
    Berichten
    945

    Standaard

    johnny winter loopt al een tijdje mee (als je van zijn uiterlijk uit gaat, een jaar of 200).heeft met alle grote meegespeelt.toch hoor je niet veel van hem tenzij je echt een diepe duik in de blues neemt.heb laatst `highway 61 revisited(live)` van hem gedownload maar dat klonk niet verkeerd.

    echt meer ken ik niet van hem

  9. #109
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 oktober 2002
    Locatie
    België
    Berichten
    433

    Standaard

    Ritchie Blackmore.
    Just play that guitar!!

  10. #110
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    Rijen
    Berichten
    5.769

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door orreltak
    johnny winter loopt al een tijdje mee (als je van zijn uiterlijk uit gaat, een jaar of 200).heeft met alle grote meegespeelt.toch hoor je niet veel van hem tenzij je echt een diepe duik in de blues neemt.heb laatst `highway 61 revisited(live)` van hem gedownload maar dat klonk niet verkeerd.

    echt meer ken ik niet van hem
    Het schijnt dat hij tegenwoordig niks meer voorstelt, qua spel. mede ook door zijn lichamelijke conditie.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik durf je geen goddelijk gitaristje te noemen, want voor je het weet staat ik in je sig, dat kan de bedoeling toch niet zijn.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes and steal your dreams, it's heaven and hell.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top