Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Kijk en huiver....

  1. #1

  2. #2

    Standaard

    Is al een keer langsgekomen hier, maar als ik even ongenuanceerd mag reageren : Dit stukje muziek is een groot stuk kaas, het is zo oninteressant. Hij speelt het verder netjes, hooguit een paar hoorbare foutjes, maar ik vindt dit niet echt een uitzonderlijk talent er zitten hier een paar jongens die dit ook kunnen en meer.
    Laatst gewijzigd door Mithrandir; 11 april 2006 om 13:05

  3. #3

    Standaard

    Hehe, ik vind het een leuk deuntje. Niet spannend, maar het is wel zo'n deuntje dat in je kop blijft hangen als je de deur uit stapt het zonnetje in.
    Verder is de tab makkelijk te vinden, evenals de backingtrack, en is het een aardig nummer om te gebruiken als oefening voor wat techniekjes die er in zitten.
    High Art Through Sheer Incompentence

  4. #4
    Junior Member
    Geregistreerd
    9 oktober 2004
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    27

    Thumbs up

    Deze gozer is al aardig op weg hoor. Je kan nie zegge dat tie geen talent heb. Ik hoorde inderdaad wel een paar foutjes, maar dat werk je snel genoeg weg. En et deuntje was cool, hehe.

    Ik zat wel te w8e op een langere solo, en "kijk en huiver" is wel een beetje te veel van et goede.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 augustus 2005
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    9.934

    Standaard

    ik vind het zo "leuk" dat het dus zwaar geript is van een andere gitarist, de ons bekende jerryC, naja, kijk, dat jochie hier kan wel spelen, maar veel mensen denken dat het zijn stuk is, en dat steekt me nogal een beetje, kijk maar eens op http://jerryc.tw/ jerry speelt m trouwens IMO n stuk vetter, zeker het tapping stuk, dat knulletje doet het zo zonder gevoel..maargoed, check de site, check de vids
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht
    Hoeveel daarvan gebruik je nou daadwerkelijk?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top