Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2006
    Locatie
    Wijk bij Duurstede
    Berichten
    1.122

    Standaard Minda stelt zich voor...

    Hoi, ik ben Hugo, 30, en ik speel gitaar sinds mijn 14e. Nou ja, een beetje dan. Eigenlijk ben ik een techneut in hart en nieren, maar ik heb muziek nodig om me te ontspannen. Kom uit een klassieke muziekfamilie.
    Ik heb een 'Jasmine' western gitaar, tot voorkort een zelfgebouwde (mislukte) telecaster en sinds kort een Ibanez GSA 60. Die laatste vooral om de halsvorm, vind ik erg prettig. Dan heb ik nog een 12 snarige Tjech, ook in Tjechië aangeschaft vorige zomer. Versterken doe ik met een Flextone II van Line6, waar ik een haat-liefde verhouding mee heb. Er kan erg veel mee, maar ik kan er nog niet veel mee.
    Ik wil heel graag zelf een semi akoestische gitaar gaan bouwen, de plannen hiervoor zijn al ver gevorderd en met materiaal is bijna compleet.
    De naam Minda komt van mijn andere hobby project, ik ben een Mini (als in Mini Cooper) van een Honda VTEC motorblok aan het voorzien. Dat wordt 160 pk in een autootje van 700 kg. Vind ik leuk...
    Het liefst zou ik ooit weer in een band spelen, iets richting the Eagles of zo. Gewoon lollige muziek, niks hoogdravends en alles vrijblijvend. Maar ja, deze bandjes liggen niet voor het oprapen en, oh ja, mijn vriendin verdient af en toe ook wat aandacht!

    Cheers,

    Hugo

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juni 2002
    Locatie
    Ons Dorp, ZH
    Berichten
    21.343

    Standaard

    Welkom op gitaarnet, bedankt voor de introductie!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
    Die Anders.. de Machiavelli van GN
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bassbitch Bekijk bericht
    Naar de schuilkelders! Anders is on the loose!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 november 2006
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    498

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Minda
    De naam Minda komt van mijn andere hobby project, ik ben een Mini (als in Mini Cooper) van een Honda VTEC motorblok aan het voorzien. Dat wordt 160 pk in een autootje van 700 kg. Vind ik leuk...
    IS ook leuk
    Gomez UK-10 Ukulele :P
    'Jamboree' (El Cheapo) Spaanse Gitaar
    Cort Curbow 4FL
    Farida Precision Bass
    Squier Deluxe Hot Rails Stratocaster
    Digitech Hot Head
    Dunlop Crybaby Bass
    Behringer Mic100 (Preamp)
    Behringer EQ700 (Prima feedback buster, als ik akoestische instrumenten versterk)
    Ibanez SW25
    Fender '57 Mini Twin Amp

  4. #4
    Member
    Geregistreerd
    9 december 2006
    Locatie
    Oedelem(Beernem)->dicht bij brugge
    Berichten
    49

    Standaard

    nou, ik wou dat ik zowel op autovlak als op gitaarvlak even ver stond! en uhm kvind de eagles zalig, kben zelf bezig aan de solo van hotel california en ik kan hem bijna! Ja voor jullie is het vast niks, maar ik ben trots op mezelf!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top