Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16

Discussie: Handige sites

  1. #11

    Standaard Geweldig downloadprogramma voor muziekinstructie video's

    Beste muziekvrienden,

    Ik wil jullie wijzen op de website www.video-4-download.com

    Dit is een website waar je d.m.v. het installeren van een klein programmaatje toegang hebt tot de grootste database (honderden en honderden video's inclusief gratis sample) aan muziekinstructie videos van iedere toonaangevende music publisher zoals Hal Leonard Corporation, Homespun Music Instruction, Stefan Grossman's Guitar Workshop, Vestapol, AcuTab Bluegrass, Melbay Publications, The Rockhouse Method / House of Blues, Hudson Music Drummer Education, Learn Roots Music, Alfred Music Publishing, The Murphy Method en The Banjo Teacher Ross Nickerson.

    Voor ieder instrument, in iedere stijl en in elk level.

    Naast instructievideos zul je ook concert- en historische muziekvideo's vinden van bijvoorbeeld Vestapol. Ook deze allemaal weer met een zeer ruime sample. Enfin, genoeg om op te noemen.

    Kortom, reken maar dat er een wereld voor jullie open zal gaan.

    Veel plezier met dit leuke programma!

    http://www.video-4-download.com



  2. #12

    Standaard

    Wil je een mandoline kopen, ga dan vooral kijken bij Boetzkes Snaarinstrumenten in Gemert (http://hboetzkes.com/index.php?optio...id=26&Itemid=7). Fantastisch aanbod en een weergaloze service. Ik spreek uit ervaring. Ze hebben inmiddels ook de Collings gitaren in het assortiment.

  3. #13

    Standaard

    Ben je op zoek naar een elektrische viool, dan staan hier de meest bekende merken en modellen op een rij:
    www.elektrischeviolen.nl

    Mijn elektrische viool kan tegen bier 😆
    www.elektrischeviolen.nl

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 april 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snelviooltje Bekijk bericht
    Ben je op zoek naar een elektrische viool, dan staan hier de meest bekende merken en modellen op een rij:
    www.elektrischeviolen.nl

    Mijn elektrische viool kan tegen bier 
    www.elektrischeviolen.nl
    Heb je site even bekeken. Wat is dat nu? Geen link naar Cantini elektrische violen? Hmm...
    Och ja, gitaristen, soms zijn het nèt mensen...

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door piezo Bekijk bericht
    Heb je site even bekeken. Wat is dat nu? Geen link naar Cantini elektrische violen? Hmm...
    Maar inmiddels 'under construction'. Zijn mooie violen zo op het eerste gezicht. Thnx voor de tip! (en ben benieuwd naar je ervaringen natuurlijk als je er zelf op speelt)

  6. #16

    Standaard

    Ben er nog steeds geen in het 'live' tegen gekomen. Heb je er ervaring mee?

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top