Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: Meeting

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.082

    Standaard Meeting

    Hehe,
    Vanmiddag kwam ik in Utrecht langs 't oude pothuys (café) en ik wist dat ze daar aan muziek doen, dus ik dacht ik loop eens naar binnen en vraag of ze misschien interesse hebben om een dagje een stel gitaristen van onderdak te voorzien.
    Belangrijk is natuurlijk nog een datum en ik wil ook graag een beetje een beeld hebben van hoeveel mensen we kunnen verwachten. Ik dacht zelf dat een zaterdag/zondag het beste uitkwam. Dan zaten we met het "probleem" dat je er vanaf 5 uur kan eten en dat het dan niet te druk moet zijn.
    Uhm naja eigenlijk ben ik niet heel goed in dat soort dingen inschatten, dus ik wil graag horen wanneer het jullie het beste uitkomt (wat voor dag en welke maand ofzo), en wie allemaal interesse heeft om te komen.
    Groeten en tot bij de meeting,
    Janne

  2. #2

    Standaard

    Goed idee, maar lijkt me handig als je gewoon een paar mogelijkheden prikt qua datum. Een datum vinden waarop iedereen kan is toch onwaarschijnlijk. Zaterdag is wel handig, kunnen niet Utrechtenaren evt. nog de stad in
    Even nadenken over backline is ook wel goed. Een goede amp, met iets van een kleine zanginstallatie / PA heb je al snel nodig. Als het niet al te groot is zou je het misschien met wat kleine amps afkunnen. Maar dan heb je weer minder spreiding, als het een grote tent is misschien lastig. Ook even vantevoren bekijken of je het open wil houden of alleen Gitaarnetters. Zouden in Utrecht genoeg akoestische gitaristen moeten zitten lijkt me.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.082

    Standaard

    Ja gewoon een datum prikken is wel het handigst, maar ik wil graag een beetje weten hoeveel mensen er komen, als het veel mensen zijn moeten we waarschijnlijk rond half 5 stoppen zodat er ook mensen kunnen eten, als we met minder zijn kunnen we misschien gewoon als achtergrondmuziek erbij blijven.
    Er is daar al redelijk wat versterking aanwezig, goeie PA voor zang en ook gitaarversterkers (volgens mij geen voor specifiek akoestisch). Er staan zelfs al wat gitaren dus die hoeven we niet eens zelf mee te nemen, maja we blijven gitaristen en trots op onze eigen spullen dus willen we natuurlijk wel laten zien .
    Naja, ik verwacht dat het niet heel druk gaat worden (met 40 man zouden we met teveel zijn), ik zal er binnenkort weer ns langsgaan.
    (ow: www.pothuys.nl)
    Janne

  4. #4

    Standaard

    Over een paar weken is er een grote Gitaarnetmeeting, bedacht en georganiseerd vanuit offtopic: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=76877
    Dit is in een oefenruimtecomplex in Amsterdam. Misschien dat je daar iets kan doen met de akoestische gitaristen.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.537

    Thumbs up

    Ja, dat is ook leuk, één oefenruimte speciaal voor akoestische gitaren. Als ik nog een beetje ruimte heb, neem ik mijn Motion ook mee. Even kijken hoe goed of slecht die nu werkelijk is.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.082

    Standaard

    Dat is ook wel een goed idee, ik ga ns kijken of ik dan kan (is t een beetje te bereiken van t station?), en hopelijk komen er dan wel ook wat meer akoestici .

  7. #7
    Meester
    Geregistreerd
    7 november 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    12.645

    Standaard

    O jawel dat er meer akoustische komen!!!! Nu al zin in!

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.082

    Standaard

    Cool, nu hopen dat ik niet net die dag ga verhuizen (ik heb zelf geen auto en mijn ouders ook niet, dus we zijn een beetje afhankelijk van mensen die voor ons kunnen en willen rijden).
    Ow en hou even dat topic in off-topic in de gaten, er was even wat onduidelijkheid las ik (misschien is het alweer duidelijk hoor).
    Janne

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.537

    Standaard

    Nee hoor, de duidelijkheid is weer uit de lucht. Ik had ten onrechte een beetje paniek gezaaid. Ik was namelijk gisteren met de band daar te oefenen, en daar wisten ze niks van een meeting. Maar Wizz heeft er al achteraan gebeld, en het klopt allemaal gewoon.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.082

    Standaard

    Ik las het, alles komt goed .

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top