Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 68
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 augustus 2004
    Locatie
    www.vai.com
    Berichten
    1.182

    Standaard

    nope,geen reconstructie mogelijk.
    ja...een contactlens van een 300 pleuro!
    ben ik lekker mee ja!!
    maar goed......beter dat dan mijn rechterhand naar de klote.
    dan zou ik mijn gitaren aan de wilgen moeten hangen.
    For the love of god, My passion has become warfare!

    vai rules!

    golden earring rocks!

  2. #12

    Standaard

    Kut voor je G.G., maar het gaat wel weer over.

    In m'n eerste jaar van de koksopleiding joeg ik ook ff een 35cm koks mes( grootste die we hadden) m'n klauwtjes in. 11 hechtingen.

    Vervelend maar dan leer je wel scherp te blijven als je met snij gereedschappen bezig bent.

  3. #13

    Standaard

    tjonge, daar ben je mooi klaar mee, bezint eer ge begint. zo luid het spreekwoord en niet voor niets zo te horen. een toets met een beitel van de hals af rammen is altijd vragen om problemen, dat gaat nooit lukken zonder iets te beschadigen.als je het ff niet meer weet laat het dan een paar dagen liggen en probeer het later nog eens, zul je zien dat je dan met een veel beter idee komt.want haastige spoed is zelden goed. en nu ik toch zo kwistig met spreekwoorden ben kan deze er ook nog wel bij.
    je hoeft niet altijd aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
    geintje....................

    sterkte er mee en sucses

  4. #14
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rinaldo
    een toets met een beitel van de hals af rammen is altijd vragen om problemen, dat gaat nooit lukken zonder iets te beschadigen.
    Was ook niet mijn intentie om de toets heel te houden, die bleek door de afmetingen toch onbruikbaar. Wilde eigenlijk alleen de halspen uit de hals verwijderen. Daarom mocht ie ook verrot (is gelukt, net als mijn hand)

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door patricia
    nope,geen reconstructie mogelijk.
    ja...een contactlens van een 300 pleuro!
    ben ik lekker mee ja!!
    maar goed......beter dat dan mijn rechterhand naar de klote.
    dan zou ik mijn gitaren aan de wilgen moeten hangen.
    die contactlens, is dat dan voor cosmetische doeleinden, of kan je er dan echt weer beter mee zien?

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2003
    Locatie
    Elders
    Berichten
    11.283

    Effect !

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gerrit
    In m'n eerste jaar van de koksopleiding joeg ik ook ff een 35cm koks mes( grootste die we hadden) m'n klauwtjes in. 11 hechtingen.
    Leuk he, die koksmessen. Vorig jaar begin van de kerstvakantie ging m'n Goldhamster bijna volledig door het topje van m'n duim. Leuk hechtwerkje...

    Voor de rest prik ik 1 op de vier snaarwisselbeurten wel in m'n vinger met de .010, weet ik altijd de cassette van m'n MTB in m'n knokkels te jassen als ik de banden vervang, dat soort dingen.

    Ohja, als je even wilt weten of het snoer aan een contactdoos lang genoeg is om die contactdoos ergens te monteren, is het verstandig om de stekker niet in het sotpcontact te doen óf de contacten niet open en bloot beet te pakken (is me 2 keer overkomen en de tweede keer ontdekte ik net op tijd dat dat slapende gevoel in mijn hand niet kwam van de vreemde houding).
    Turn it up • Bring the noise

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 augustus 2004
    Locatie
    www.vai.com
    Berichten
    1.182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
    die contactlens, is dat dan voor cosmetische doeleinden, of kan je er dan echt weer beter mee zien?
    hmm,beide...maar om het zicht dan iets te verbeteren hebbie een dikke lens nodig.
    zit niet lekker hoor.
    dat schiet niet op...het zicht wordt ietsie verbeterd.
    nee.....straks met de zon..dan wordt het balen...mijn lens is verwijderd dus....
    alles is dan zo fel als de neten in dat oog.
    For the love of god, My passion has become warfare!

    vai rules!

    golden earring rocks!

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door patricia
    hmm,beide...maar om het zicht dan iets te verbeteren hebbie een dikke lens nodig.
    zit niet lekker hoor.
    dat schiet niet op...het zicht wordt ietsie verbeterd.
    nee.....straks met de zon..dan wordt het balen...mijn lens is verwijderd dus....
    alles is dan zo fel als de neten in dat oog.

    Het felle licht van de zon ken ik als je ontstoken ogen hebt.
    Het lijkt net of je een hele bus schampoo in je ogen knoeit

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 augustus 2004
    Locatie
    www.vai.com
    Berichten
    1.182

    Standaard

    man,dat is verschrikkelijk!een zonnebril is nu een pre.
    For the love of god, My passion has become warfare!

    vai rules!

    golden earring rocks!

  10. #20
    Banned to "Zelfbouw-Mod"
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Locatie
    Wonthaggi - VIC - Australia
    Berichten
    1.278

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
    Zelfde geld voor mensen die naar hun ledematen toe beitelen.

    Maarja......., je weet het eigenlijk altijd al, en toch doe je het 1 keertje en dan gaat het fout.
    En zelfs als je van je afsnijdt kan het nog gebeuren.

    Toen ik nog op de opleiding zat in Boom, was ik aan het eind van het eertse jaar bezig met het snijden van een "proef-hiel" voor een klassieke gitaar. Netjes van je afsnijden zoals de lerares had gezegd, mooi de vorm volgen, niet teveel kracht zetten... Goh wat is dat daar voor rode streep op mijn hout??? Goh nog een streep... Goh kijk nou, er zit bloed op mijn hand...
    Oh wat naar, nou even snel naar de concierge voor een pleister... 5 minuten later bleef het nog altijd bloeden. "Nou dat is wel een enorme jaap hoor Ernstjan" zei de goede man. Dan maar naar het ziekenhuis... Waar ze me vervolgens 3 dagen hielden omdat het bleek dat ik mijn flexorpees van mijn linkerduim had doorgesneden. Mijn mes was zo scherp dat ik er zelfs niks van gevoeld had en de pees zeeeer netjes in 2 was gesneden.

    Geen problemen verder. Die pees hebben ze netjes terug aaneen kunnen naaien, maar aleen had die chirurg zijn dag niet en kon ik mijn duim nog maar voor 50% strekken.
    Gelukkig dat ik nu in een ziekenhuis werk waar een zeer goede orthopeed zit die WEL verstand heeft van snijden (lol) en mijn pees wat heeft bijgewerkt. Ik kan ze nu zeker voor 90% terug strekken en heb soms alleen wat vervelend gevoel als het gaat regenen... (lol)

    EJ
    ɹǝpun-uʍop ɹǝʍnoqɹɐɐʇᴉƃ

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top