Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 30
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2001
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    704

    Standaard

    als je ff zoekt..... bedoel je dus 2e hands?

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 augustus 2001
    Locatie
    Rotjeknor
    Berichten
    423

    Standaard

    1500 voor een tweedehands zou een beetje duur zijn , adviesprijs is 1749 piek.




  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2001
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    704

    Standaard

    Op 2001-12-15 23:30, schreef Casey:
    1500 voor een tweedehands zou een beetje duur zijn , adviesprijs is 1749 piek.



    ok thanx

  4. #14

    Standaard

    Ga inderdaad naar Casa Benelly in Den Haag!!!
    ik kan je alleen nu al vertellen dat als je daar wegkomt, met een TAYLOR naar huis gaat!!!
    ze hebben nu 1 in de occasion voor f2795!

    het zijn veel betere gitaren dan gibson martin etc!!! eens een Taylor bespeeld= nooit meer een ander merk!!!

    geloof mij!!!!

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 augustus 2001
    Locatie
    Rotjeknor
    Berichten
    423

    Standaard

    Voor zo'n prijs tweedehands mag ie ook wel niets minder als perfect klinken en spelen.

  6. #16

    Standaard

    Taylor heeft mijn voorkeur! Hogere bespeelbaarheid dan een Martin. Bovendien is het een gitaar die niet uit laminaatdelen bestaat, maar puur houtwerk.

    De Taylor heeft qua klank een lichtere tembre dan Martin, waar de bas(snaren) nogal de overhand hebben.

    GA voor die Taylo!

  7. #17

    Standaard

    Voor zo'n prijs tweedehands mag ie ook wel niets minder als perfect klinken en spelen.

    HAHA.. weet je wat een 410 nieuw kost? nou dan piep je wel anders! nieuw boven de 4,000,-! Maar eens een Taylor, altijd een Taylor!!!!!

  8. #18

    Standaard

    Op 2001-12-20 11:39, schreef anoniem:
    Taylor heeft mijn voorkeur! Hogere bespeelbaarheid dan een Martin. Bovendien is het een gitaar die niet uit laminaatdelen bestaat, maar puur houtwerk.

    De Taylor heeft qua klank een lichtere tembre dan Martin, waar de bas(snaren) nogal de overhand hebben.

    En de baby's dan. Volgens mij bestaan die wel voor een groot gedeelte uit gelamineerd hout.

    GA voor die Taylo!

  9. #19

    Standaard

    klopt slimmerd,

    Alleen denk ik dat de adviesaanvraag een full size Martin aangaat en geen travelar gitaar. Moet je dan ook niet vergelijken met een Baby Taylor (sowieso qua aanschafkosten niet).


  10. #20

    Standaard

    Ik heb een Baby Taylor, maar om dat nu slechts een reisgitaar te noemen! Heb je er wel eens op gespeeld? Klinkt echt super voor zo'n klein gitaartje. Dus vergelijk hem niet met een reisgitaar, zoals de backpackers met hun banjo geluid. Het geluid is zelfs beter dan menig fullsize gitaar van bv fl 2000,-.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top