Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 36 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 357

Discussie: Eat this shredders.

  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door taylor
    nou slecht vind ik hem niet hoor! maar niet super,het is vrij moeilijk om zo te kunnen spelen daar moet je niet makkelijk over denken of zo.

    jazz is al vrij moeilijk zelfs de akkoorden schema's is voor de meesten niet te doen laat staan melodie of solo's...

    probeer zelf maar is een aantal jazz standaards in te studeren je zult zien hoe moeilijk dat in werkelijkheid is.
    Maar bij muziek maken gaat het er toch niet om hoe moeilijk iets is?

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the joshua tree
    Maar bij muziek maken gaat het er toch niet om hoe moeilijk iets is?
    Euh,volgens mij was dat de opzet van dit topic.

    De gitarist in kwestie is trouwens Birelli Lagrene. En hij kan wel degelijk met distortion spelen, geloof me.

    @Scali: probeer jou dingen maar eens op een macaferri gitaar te spelen, en zie wat er van over blijft !

    P.s. grappig trouwens dat cosibi zelf nog helemaal niet gereplied heeft. Hij heeft het waarschijnlijk druk met zijn tritonus verbindingkjes en zijn octotonische toonladders

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koella
    @Scali: probeer jou dingen maar eens op een macaferri gitaar te spelen, en zie wat er van over blijft !
    Toevallig speel ik ook dit soort spul, op zowel een Ovation western als een Samick klassieke gitaar, dus ik weet wel ongeveer wat er van overblijft
    Die Maccaferri zal vast een stuk beter spelen dan mijn Samickje.
    Maar de Samick is wel goede oefening om je vingers in vorm te houden.

  4. #24

    Standaard

    Maar je moet toch toegeven dat het op zo'n samick gitaar allemaal wat minder flitsend zal klinken ?

  5. #25

    Standaard

    Ligt eraan hoe je dat bedoelt.
    Bepaalde dingen werken inderdaad niet zo goed, zoals tapping/legato/pinch harmonics.
    Maar 'gewoon' spelen van toonladdertjes en dergelijke met alternate picking, dat is gewoon ongeveer hetzelfde natuurlijk. Ik pak wel een veel dikker plectrum dan met elektrisch, je moet wat minder subtiel te werk gaan met je aanslag
    Heb je ook alle ruimte voor, vanwege de bredere hals en hogere actie.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juni 2002
    Locatie
    Ons Dorp, ZH
    Berichten
    21.343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koella
    Maar je moet toch toegeven dat het op zo'n samick gitaar allemaal wat minder flitsend zal klinken ?
    Scali en iets toegeven, 1 april grap zeker
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
    Die Anders.. de Machiavelli van GN
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bassbitch Bekijk bericht
    Naar de schuilkelders! Anders is on the loose!

  7. #27

    Standaard

    Ach dat is Scali he.


    Als je tegen hem zegt:"als het regent word je nat"
    Dan antwoord hij waarschijnlijk:

    "dat ligt er aan. Als je buiten bent waarschijnlijk wel. Maar je kunt een regenpak aantrekken dan valt het allemaal wel mee. "

    Hij zou ook gewoon "ja"kunnen zeggen. Maar dat is zijn stijl niet. (no offense Scali. Just foolin' around. )

  8. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koella
    Euh,volgens mij was dat de opzet van dit topic.

    De gitarist in kwestie is trouwens Birelli Lagrene. En hij kan wel degelijk met distortion spelen, geloof me.

    @Scali: probeer jou dingen maar eens op een macaferri gitaar te spelen, en zie wat er van over blijft !

    P.s. grappig trouwens dat cosibi zelf nog helemaal niet gereplied heeft. Hij heeft het waarschijnlijk druk met zijn tritonus verbindingkjes en zijn octotonische toonladders
    Het enige wat cosbibi heeft gepost is een link, dus waar haal jij het vandaan om te zeggen dat dat de opzet is van dit topic?

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    eat this shredders, eric johnson does jimi hendrix (zie ook hoe hij de backwards solo nailt met volume swells!)

    http://www.youtube.com/watch?v=ZaeT9...eric%20johnson
    pokkel'n

  10. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the joshua tree
    Het enige wat cosbibi heeft gepost is een link, dus waar haal jij het vandaan om te zeggen dat dat de opzet is van dit topic?
    Euh...de titel van dit topic misschien : "eat this shredders"
    Of gaat die over eten ?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top