Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 789
Weergegeven resultaten: 81 t/m 85 van 85
  1. #81
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juni 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.773

    Standaard

    Ik vraag het me af, maar het zou wel geweldig zijn als het gebeurde.
    Ze hebben trouwens maar 2% van de rechten, Bono heeft volgens mij de andere 98%. Maarja ik zou het logischer vinden dat je met 2 van de 3 doorgaat dan dat je met 1 van de 5(?) doorgaat.
    Gonna dance all my shit away

  2. #82
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 augustus 2006
    Locatie
    Naast mijn buren..
    Berichten
    1.873

    Standaard

    Ik spring even wat later in :P
    Ben er geweest en omdat ik al fan was van af mijn 13e was het natuurlijk niet meer dan gaaf om de nummers live te horen en axl rose te zien. Was al naar VR geweest en vond deze ook gaaf om te zien.

    Geen rare dingen gebeurt in het concert, bedoel niet voortijdig stoppen etc etc
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
    Wat is dit nou weer voor gay thread ?
    Het is hier het Libelle-forum niet !
    Hahahahahaha.

  3. #83

    Standaard

    dvd van nijmegen komt er volgens mij niet, maar ben beniewd of er nog een dvd komt van een ander concert van deze tour? wembly stadion bijvoorbeeld?
    weet iemand hier iets van?

  4. #84

    Standaard

    Toch hillarisch hoe sommige mensen hier hun gelijk proberen te krijgen en het beter te lijken weten alsof ze er zelf allemaal bijwaren en Axl Rose haast hun buurman zou zijn.

    Dudes get a life !

    Hoe het allemaal verlopen is, wat er echt allemaal tussen de bandleden is gebeurd, denk ik dat alleen de bandleden zelf en naasten kunnen vertellen.

    van horen zeggen & de boekses en degelijke is niet altijd de volle 100 % waarheid hé en in rechtstreekse interviews geeft de persoon altijd een reactie van uit zijn mening en visie hé

  5. #85
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 augustus 2006
    Locatie
    Naast mijn buren..
    Berichten
    1.873

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bino
    Toch hillarisch hoe sommige mensen hier hun gelijk proberen te krijgen en het beter te lijken weten alsof ze er zelf allemaal bijwaren en Axl Rose haast hun buurman zou zijn.

    Dudes get a life !

    Hoe het allemaal verlopen is, wat er echt allemaal tussen de bandleden is gebeurd, denk ik dat alleen de bandleden zelf en naasten kunnen vertellen.

    van horen zeggen & de boekses en degelijke is niet altijd de volle 100 % waarheid hé en in rechtstreekse interviews geeft de persoon altijd een reactie van uit zijn mening en visie hé
    weer wat laat (again) had geen abbo op deze.. hmmm jah geef je wel gelijk over die ruzie tussen de leden.. slash zegt dit axl zagt dat axl zegt dat steven zegt zus izzy zegt dit axl zegt dit etc etc etc ook Gilby en Matt, alleen heb gilby niet echt horen klagen of wat dan ook die wist namelijk al ff een qoute van gilby:
    here are the songs, learn them and here is your paycheck and play..
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
    Wat is dit nou weer voor gay thread ?
    Het is hier het Libelle-forum niet !
    Hahahahahaha.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top