Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 39
  1. #1

    Standaard Belgium Guitar Show?

    Kent iemand het? Is het de moeite waard om naartoe te gaan?
    Het is a.s. zaterdag.

  2. #2
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Music

    Affligem ? Ik werd er voor uitgenodigd. Ik kon er echter weinig info over vinden en de Belg in kwestie wist er zelf ook niet veel van. Lekker duidelijk hè ?
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 juli 2005
    Locatie
    Ravels
    Berichten
    141

    Standaard

    niks tegen de Belgen he manne.

  4. #4

    Standaard


    Volgende week zaterdag 1 april , van 10 tot 18 h. in CC. Bellekouter , Bellestraat , Affligem , Exit 19a op E40 , 10 minuten vanuit Brussel , richting Gent Een internationale beurs met honderden vintage , tweedehands , gitaren , verstekers , onderdelen , toebehoren Meer info : mail naar tbgs@skynet.be of 00 32 0472 766 520

    Zou het eigenlijk niet moeten zijn: The Belgian guitar show?
    Niet GRATIS :

    Meerdere strat en tele slagplaten.

    Pm voor meer info

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Paar keer naar soortgelijke gitaarshows in Belgie geweest (ben nu eenmaal grensbewoner en het is gewoon een leuk land ook), maar meestal is het de trip niet echt waard hoor, staan vaak dezelfde lui al jarenlang met dezelfde gitaren te dwepen. Heb bij 1 handelaar iets van 4 of 5 jaar achter elkaar een 60-er jaren strat zien staan met klein scheurtje in de slagplaat. Deed net of ie de heilige graal te pakken had......tot je er op speelde....wist je ook waarom ie er al jaren stond.
    Voor de rest is het meestal best aardig, maar om er nu een paar uur voor in de auto te zitten....mwoah...
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

  6. #6

    Standaard

    Voor mij 45 minuutjes rijden dus ik ga er toch eens naartoe.
    Weet je soms of ze veel onderdelen hebben (pups enz) of vooral gitaren en versterkers?
    Niet GRATIS :

    Meerdere strat en tele slagplaten.

    Pm voor meer info

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Dat kan steeds verschillen natuurlijk, maar meestal staat (of ligt) er wel wat aan losse onderdelen.
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nopster

    Volgende week zaterdag 1 april , van 10 tot 18 h. in CC. Bellekouter , Bellestraat , Affligem , Exit 19a op E40 , 10 minuten vanuit Brussel , richting Gent Een internationale beurs met honderden vintage , tweedehands , gitaren , verstekers , onderdelen , toebehoren Meer info : mail naar tbgs@skynet.be of 00 32 0472 766 520

    Zou het eigenlijk niet moeten zijn: The Belgian guitar show?
    Natuurlijk moet het "Belgian" zijn! Weet je al direkt hoe amateuristisch het er aan toe zal gaan. Ik kom ook elk jaar affiches tegen van het "Belgium Rhythm and Blues Festival" (in Peer). Ongelooflijk! Is er nou echt niemand die er hen attent op maakt? Ja, ik ben regelmatig beschaamd om me Belg te noemen..

  9. #9

    Standaard

    Het komt amateuristisch over maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het niet kan meevallen. Ik ga nog altijd voor de spullen en als ik daarnaast nog een drankje kan nuttigen dan ben ik al een tevreden man.
    Meestal zijn de organisatoren gewoon (oudere) liefhebbers die zelf iets willen organiseren. Ze zouden soms idd beter eens hulp van buitenaf inroepen voor bepaalde dingen... maar het komt uit het hart en dat maakt het ook wel appart.
    Persoonlijk heb ik zelfs liever het volkse rommelmarkt-achtige dan de glimmende beursstanden.
    Niet GRATIS :

    Meerdere strat en tele slagplaten.

    Pm voor meer info

  10. #10

    Standaard

    Okee, bedankt zover. Ik twijfel nog steeds om te gaan. Tis toch 160 km....

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top