Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 59
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 januari 2003
    Locatie
    Middelrode City
    Berichten
    1.204

    Standaard

    Je herkent het nummer op zich wel, maar JF weet het zo te verneuken dat er een heel ander nummer uit voortkomt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sicky61
    'hanx grootvoet!
    Gij Heerscht

  2. #12
    drap
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy K.
    Zoveel slechter dan anders is dit toch niet?
    Wel es naar live at Slane Castle gekeken? Dan krijg je zeker weten een andere mening. Wel mooi trouwens bij Frusciante, of je vindt 'm volkomen kut, of je vindt 'm geweldig. Ik persoonlijk vind 'm 1 van de beste slaggitaristen van het moment. Wees gerust, niet de beste, want dat is zo'n loos begrip

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2004
    Locatie
    Krimpen aan den ijssel
    Berichten
    391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram+
    Hehe dat moet net zoiets zijn als dit:
    http://www.youtube.com/watch?v=m1KC3...20the%20bridge

    Lachen man.
    Duude, dat ding is echt geweldig!
    Epiphone G400 Deluxe
    EHX Big Muff Russia
    EHX Small Stone
    Mars GR50

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    7.958

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AlterEgo
    Duude, dat ding is echt geweldig!
    geweldig slecht bedoel je hopelijk? Of geweldig als voorlichtingsfilmpje voor de campagne 'Drugs? Nee!' op school en in het buurtcentrum?

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.086

    Standaard

    http://www.megaupload.com/?d=8N53OZTH

    de nieuwe clip, enjoy!
    - Te koop :

    Orange Crush 15 25,-
    Vox AC15 CCX (prijs ntb.)

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drap
    Oh maar ik kan de ouwe Peppers ook waarderen hoor. Ik denk dat ik ook zo'n beetje alles heb inclusief bootlegs en dergelijke. Maar Frusciante is wel ff 2 klasses beter als Slovak om eerlijk te zijn. Californication is nog steeds m'n favoriete album. Ik hoop dat het nieuwe album dat overtreft
    En wat te denken van Dave Navarro. Dat vind ik de beste gitarist die de Peppers gehad hebben. Misschien qua peppers sound niet, maar wel erg veelzijdig.

  7. #17
    drap
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01
    En wat te denken van Dave Navarro. Dat vind ik de beste gitarist die de Peppers gehad hebben. Misschien qua peppers sound niet, maar wel erg veelzijdig.
    Ja, waanzinnig goeie gitarist, maar hij paste voor geen meter bij de Peppers. Ik vind 'm puur als slaggitarist niet beter trouwens als Frusciante

  8. #18
    drap
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DREAMMACHINE
    Wooohooooowww!!!... Ik heb 'm dan niet bekeken via jouw link, maar via you tube. Daar staat ie ook al. Die solo aan het einde, oh yeah! Zoveel keer lekkerder als een shredsolo. Maf geluid trouwens aan het einde van die solo, lijt wel een wah over een flanger ofzo. Als dit een voorbode is voor de rest van het album, dan klopt het gerucht dat het meer een rockalbum zal worden

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 april 2004
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    5.426

    Standaard

    hij mag dan niet de beste gitarist gevonden worden, hij is denk ik wel m'n favoriet, ook als songwriter, en dit nummer bewijst het weer: die man is geniaal

    (dit album heeft ie trouwens nog meer invloed op gehad dan op By the Way schijnt het...)
    nielsduursma: "je ziet eruit als een hippie en dat ben je ook min of meer"
    hoofd: "Een aap met een blauwe balzak, dat klinkt als Richwoodje!"
    Jeroen_TRC:"Richwoodje bijvoorbeeld is een goede gast die van geweldige muziek houdt maar een beetje autistische trekjes heeft"

  10. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram+
    geweldig slecht bedoel je hopelijk? Of geweldig als voorlichtingsfilmpje voor de campagne 'Drugs? Nee!' op school en in het buurtcentrum?

    op wat vals gezongen noten van kiedis, wat rare uithalen van frusciante, en een wat valse gitaar van frusciante na, vind ik het nummer niet geweldig slecht. eerder geweldig goed

    dat ze niet zo wild rondspringen als bij stone cold bush is logisch lijkt me, het nummer hoort een rustige uitstraling te hebben, en frusciante doet heel wat leuke dingetjes met het nummer.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top