Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 51

Discussie: je grootste gig

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 november 2001
    Locatie
    Deinze, België
    Berichten
    1.029

    Standaard

    Op 2002-11-01 10:14, schreef Bins:
    Er zijn wel eens 2 dudes komen kijken toen we oefenden.
    waaw

  2. #12

    Standaard

    bij mij is er nog nooit iemand komen kijken :sad:.

    maar m'n vorige band was het meeste ongeveer 100 man

  3. #13

    Standaard

    Kerstconcert gegeven voor zo'n 550 - 600 mensen.


  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2002
    Locatie
    Londen
    Berichten
    7.595

    Standaard

    OP een eigen feest voor 40-50 man, en voor de atletiekclub bbq voor ook ongeveer 50 man.
    Onze echte eerste grote gig is afgeblazen, lang verhaal. Zouden zo'n 300-500 mensen komen. Wel spelen we in maart hoogstwaarschijnlijk op de culturele avonden van school, komen een man of 800 op af muhaha.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 juni 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.484

    Standaard

    Een talentenjacht voor 200/300 man. Binnenkort nog eentje voor ongeveer 100 man. Voor de rest nog een paar voor 30 tot 100 mensen.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    4.536

    Standaard

    Op 2002-11-01 19:38, schreef Pee:
    waaw
    Diezelfde dudes waren er vandaag weer, dat betekend vast dat we goed zijn :grin:

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 augustus 2001
    Locatie
    kartonnen doos onder de brug
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Ik geloof dat er in de Tivoli met BgR ongeveer 600 a 700 mensen waren, dus dat was vrij veel, alleen dat kan je dan toch niet zien, omdat in de grote zalen de lichten recht in je gezicht schijnen. Gemiddeld genomen spelen we meestal voor ongeveer 100 a 150 mensen (waarvan de helft meestal ook echt interesse toont :S)

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 augustus 2001
    Locatie
    kartonnen doos onder de brug
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Op 2002-11-01 15:27, schreef AutoStatic:
    Ditmar gaat me afmaken...

    29 november spelen we in The Choice, daar kunnen bijna 2000 man in geloof ik. Maar grootste gig die ik tot nu gedaan heb was in het Grace theater naast de HMH en daar waren zo'n 1000 man.
    Dude, niet verkeerd opvatten, die posts van mij; ik heb echt niks tegen jou of je band..... maar misschien wel een beetje hoe je met kritiek omgaat.

    Anyway, ik heb van de gasten van Fear Factory gehoord (kweet het dus niet zeker)dat er 2800 mensen in de Choice kunnen, dus da's zeker een leuke hoeveelheid om voor te spelen.

    Mijn grote droom is trouwens om nog een keertje op Lowlands op de Dommelsch te kunnen spelen, dat zou echt geniaal zijn.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2002
    Locatie
    delft
    Berichten
    10.267

    Standaard

    hehehe
    gisteravond in Volkel gespeelt als support-act voor Goddess of Desire. Redelijk kleine zaal, ik denk een man of 200 (?)
    Maar van die 200 stond fuckin' wel iedereen te headbangen op onze muziek, en ik zweer je dat ik mensen teksten mee heb zien zingen !!

    heb ik dus liever dan een zaal met 1000 man waarvan 99% bier staat te zuipen met zijn rug naar je toe.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2001
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    4.371

    Standaard

    Mijn grootste gig, voor +/- 700-1000 mensen op school, talentenjacht-achtig gebeuren...

    ik weet niet precies hoeveel mensen er waren, maar het was een school met 1500 leerlingen, en meer dan de helft gaat naar het beruchte "Freaken Festival"... en dan zijn er ook nog eens de ouders en introducees :wink:

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top