Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 juni 2002
    Locatie
    Lisse
    Berichten
    373

    Standaard

    Het is beide een goede keus, al heb je ruim het geld zou ik nieuw kopen, maar mijn advies als je tweedehands wilt kopen : probeer de gitaar gewoon eerst nieuw in een winkel uit. Weet je al of het geluid goed is en zo. Als je deze gitaar dus ook tweedehands hebt zien staan moet je er wel natuurlijk eerst op kunnen spelen voordat je hem koopt. Al ziet de gitaar er goed uit en klinkt hij normaal kan je ook best tweedehands kopen natuurlijk. Wat wel heel belangrijk is is dat je weet welke gitaar je koopt. Daarom altijd even vergelijken met dezelfde gitaar die ook in een winkel staat..
    succes!

  2. #12

    Music Gitaar koper

    Misschien moet je dan ook even vragen waarom hij/zij de gitaar te koop heeft gezet?!

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nikeduijk Bekijk bericht
    Misschien moet je dan ook even vragen waarom hij/zij de gitaar te koop heeft gezet?!
    Misschien moet je je ook altijd even afvragen wat een goede reden kan zijn om een 6 jaar oud topic af te stoffen en wel mogelijk zinloos te bumpen?

    Hoe dan ook, welkom hier op het forum en lees anders even dit door.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  4. #14

    Music richwood western gitaar

    Hey
    Ik heb een klassieke gitaar, echt een simpele met nylon snaren. Maar nu wil ik een western gitaar.
    Is Richwood een goed merk?

  5. #15
    Super Moderator
    Geregistreerd
    6 februari 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    3.415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jacobine Bekijk bericht
    Hey
    Ik heb een klassieke gitaar, echt een simpele met nylon snaren. Maar nu wil ik een western gitaar.
    Is Richwood een goed merk?
    Mja, als moderator in navolging van mijn voorganger zou ik ook willen zeggen: lees dit even door.

    Maar Richwood is geen spectaculair goed merk, nee.

    Google eens wat gitaren binnen je budget, kijk de recensies bovenaan dit forum eens door. En ga ze dan proberen in een muziekwinkel, da's het leukste deel

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2002
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    2.341

    Standaard

    Ha dit topic begon in 2002!

    En de starter Seb is met de noorderzon verdwenen lijkt wel. 3 replies gaf hij maar...
    Jacobine jij blijft toch wel wat langer hoop ik?

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2002
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    2.341

    Standaard

    ....mmm...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top