Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 16

Discussie: Hughes en kettner

  1. #1

    Standaard

    zijn dit goede versterkers (kwa clean/gain(disortion)

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juni 2001
    Locatie
    Rozenburg
    Berichten
    511

    Standaard

    Misschien is t handig om de berichten in het juiste forum te plaatsen, anders wordt t zo'n zooitje.
    Je vraag is ook nog moeilijk te beantwoorden omdat er veel H&K's zijn die allemaal weer een ander geluid hebben. Stap dus gewoon een keer een winkel binnen en test een aantal versterkers uit, dan kom je er vanzelf wel achter wat je t lekkerste vind klinken.

  3. #3

    Standaard

    ach, ja, verkeerde forum... nou ja....
    ik was hier net bezig, en dan vergeet je wel eens wat., maar ik wil een versterker tussen de 50 en 100watt voor ongeveer f1500,-
    zijn deze goed (kwa metal/grunge/punk sound)

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juni 2001
    Locatie
    Rozenburg
    Berichten
    511

    Standaard

    dan is de keus niet zo moeilijk voor jouw muziekstijl: (en je budget)
    Een Marshall.

    Maar nogmaals, ga gewoon es langs een winkel en test een zooitje uit.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juni 2001
    Locatie
    Rozenburg
    Berichten
    511

    Standaard

    Oh ja was k ff vergeten:
    Als je nog ergens een attax 80 of 100 kunt vinden zou ik die beslist es proberen. Die staat bij ons in de oefenruimte en dr zit geen verkeerd geluidje in. (Celestion speaker). Maar jah tis wel een ouwe serie.

  6. #6

    Standaard

    Ik heb vandaag ff een tijdje op de tour reverb gespeeld (dies 1200,-) en ik vind 'm beter klinken dan de Marshall AVT50

  7. #7

    Standaard

    maar.......zit er ook een fette gain aan......

  8. #8
    Junior Member
    Geregistreerd
    17 september 2001
    Locatie
    Boskoop
    Berichten
    2

    Standaard

    Ik heb zelf de H&K Tourreverb, en ik ben dr erg tevreden mee. Ik heb verschillende transistor-versterkers uitgeprobeerd, maar de H&K kwam er met kop en schouders boven uit. Maar niet qua prijs :smile: Hij heeft een heel mooi clean geluid, de crunch is lekker en met de overdrive blaas je iedereen omver :smile:
    Als ik met mn Gibson LP Studio op zn halselement (toon een beetje trug) en op de versterker het overdrive kanaal met gain 3/4 en voicing op 12 uur, beetje klooien met de equaliser: dan scheur ik gary moore er uit!
    Dit ding is heel erg veelzijdig en niet duur!

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juni 2001
    Locatie
    Rozenburg
    Berichten
    511

    Standaard

    AVT50 valt idd een beetje tegen.

    Gary Moore geluid is fijn, maar hoe zit t met het hardere werk. (bv metallica)??

  10. #10

    Standaard

    ik heb nou een Attax 100 en een Metallica geluid krijg je d'r zeker wel uit. voor nog zwaarder werk (zoals sepultura enzo) zou je misschien een metaldistortionpedaal nodig hebben maar de ingebouwde distortion vind ik erg goed

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top