Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 40 van 40 EersteEerste ... 30383940
Weergegeven resultaten: 391 t/m 400 van 400
  1. #391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scali
    Ja, net zoals niet iedereen met een rijbewijs ook een auto kan ontwerpen of bouwen.
    Michael Schumacher kan het zelfs niet eens!
    Precies, en die technicus kan er niet fatsoenlijk in rijden, anders reed ie er wel zelf een rondje mee.

  2. #392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scali
    Als we het over muziek hebben, dan komt er wel gevoel bij kijken, zeker bij mijn muziek, die altijd een bepaalde atmosfeer neerzet, een bepaald gevoel wil opwekken, een verhaal vertellen.
    Maar dat lijken mensen niet te willen erkennen, en dat is een beetje jammer.
    Fout, mensen moeten het eerst kunnen meten voor ze het kunnen erkennen.

  3. #393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scali
    Ik wil feiten horen
    Feit: Scali is geen kunstenaar.

  4. #394

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scali
    Zo lijkt het misschien, maar ik word al een tijdje topic na topic, post na post aangevallen, en dan gaat je geduld een beetje op.
    Mijn geduld ging ook op.

  5. #395
    Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2005
    Locatie
    010
    Berichten
    67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen
    Fout, mensen moeten het eerst kunnen meten voor ze het kunnen erkennen.
    Vreemd hoor. Scali is wat mij betreft een technisch goed spelende gitarist. Maar hij zegt: "Als we het over muziek hebben, dan komt er wel gevoel bij kijken, zeker bij mijn muziek, die altijd een bepaalde atmosfeer neerzet, een bepaald gevoel wil opwekken, een verhaal vertellen.
    Maar dat lijken mensen niet te willen erkennen, en dat is een beetje jammer."

    Hij vindt zelf dat hij met gevoel speelt maar dat mensen dat niet willen erkennen. M.a.w. het ligt aan de luisteraar, de luisteraar begrijpt zijn muziek blijkbaar niet. Dan kun je volgens mij twee dingen doen:
    1. Luister naar de luisteraar, wat heeft deze te zeggen over jouw muziek, wat er volgens de luisteraar niet aan klopt en wat wel.
    2. Gewoon niets doen, je eigen ding blijven doen en steeds maar weer op "onbegrip" van de wereld stuiten.

    Ik kan me ook voorstellen dat Scali niet in een band speelt, medemuzikanten zullen hem waarschijnlijk niet begrijpen. Maar misschien is het spelen in een band niet belangrijk voor hem.

    Beste Scali, waarom horen we niet meer van je muzikaliteit, buiten dit forum? Als je echt zo goed bent als je zelf zegt, dan moet het toch mogelijk zijn om verder dan dit forum te komen? Ik weet niet of je het hebt geprobeerd, of je er überhaupt behoefte aan hebt. Indien je het wel hebt geprobeerd, ben je natuurlijk weer op veel onbegrip gestuit...........

  6. #396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rwin
    snif, niemand weet wat mijn laatste clipje is...

    makkelijk terug te vinden, het was de laatste die ONTOPIC was.
    Hey Rwin, klonk weer goed!!
    ik gok niet meer, want ik heb erg zin in koekjes en als ik het mis heb, dan is de teleurstelling tweek keer zo groot.Of heb je ook een troostprijs?

    cheers,
    Arjan

  7. #397

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scali
    Haha, wat slap. Je beledigt alles en iedereen constant, en loopt een beetje uit de hoogte te doen... en zelf kun je helemaal niks hebben.
    Je hebt zelf ook al lang een ban verdiend met je gedrag, wat mij betreft.
    Je denkt dat je boven de anderen staat, dat is dus absoluut niet het geval.
    Ga maar lekker dreigen hoor, dan geef je me nog gelijk ook, over dat je discussieert als een kleuter
    "Mama, ze pesten me!"
    Scali, je gaat nu te ver.

  8. #398

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketja
    Hij vindt zelf dat hij met gevoel speelt maar dat mensen dat niet willen erkennen. M.a.w. het ligt aan de luisteraar, de luisteraar begrijpt zijn muziek blijkbaar niet. Dan kun je volgens mij twee dingen doen:
    1. Luister naar de luisteraar, wat heeft deze te zeggen over jouw muziek, wat er volgens de luisteraar niet aan klopt en wat wel.
    Nee, SOMMIGE luisteraars erkennen dat niet. Hetzelfde type luisteraar dat ook het gevoel bij een Joe Satriani of Neal Schon niet erkent.
    Er zijn ook genoeg luisteraars die het wel erkennen, dus van mijn kant is er geen twijfel.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketja
    Beste Scali, waarom horen we niet meer van je muzikaliteit, buiten dit forum? Als je echt zo goed bent als je zelf zegt, dan moet het toch mogelijk zijn om verder dan dit forum te komen? Ik weet niet of je het hebt geprobeerd, of je er überhaupt behoefte aan hebt. Indien je het wel hebt geprobeerd, ben je natuurlijk weer op veel onbegrip gestuit...........
    Omdat ik er geen tijd meer voor heb, de tijd van bandjes is geweest, je had er toen bij moeten zijn.
    Ik ben helemaal niet op onbegrip gestuit. Het was altijd fijn samenwerken, en de optredens verliepen ook over het algemeen erg aardig, met goede respons van het publiek.
    Maar bedankt voor je belangstelling.

  9. #399
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 april 2002
    Locatie
    id buurt van Nijmegen
    Berichten
    513

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Trocar
    Ik zou moeten gokken en dat doe ik niet (modeling? ).
    Maar ik wilde even laten weten dat ik in ieder geval je clipje heb geluisterd
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door duckman
    Hey Rwin, klonk weer goed!!
    ik gok niet meer, want ik heb erg zin in koekjes en als ik het mis heb, dan is de teleurstelling tweek keer zo groot.Of heb je ook een troostprijs?

    cheers,
    Arjan

    Helaas helaas, het is buizen! (Digitech Valve FX-preamp, met speaker-sim <-- das een soort modeling , rechtstreeks naar de computer)
    Dus tsja, we missen in de recording chain wel de poweramp, de speakers en de microfoon, maar het geluid is wel met buizen gemaakt.

    Als troost koekjes voor iedereen in het topic!
    Eet ze vv
    Eigen werk: RoadLash
    Covers: StringKings

  10. #400

    Standaard

    Die andere koekjes moet je maar weer weghalen, die staan er al zo lang, die zijn niet meer te vreten.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top