Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 3 van 40 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 400
  1. #21

    Standaard

    Ik ben niet zo kinderachtig als bv Punt, dat ik alles aan zo'n clipje ga afzeiken.
    Sterker nog, ik ga helemaal niet reageren op soundclips.
    Ik toon gewoon oprecht interesse in 'het buizengeluid', en hoe mensen dat ervaren.
    En nu wil ik niks meer horen behalve soundclips.
    Als je wilt zeuren, open je maar je eigen topic, dit is niet bedoeld als zeurtopic.
    Waarom dat gezeur? Je bent toch niet bang om een soundclipje te posten, of voor je mening uit te komen? Je trekt je toch niks aan van wat anderen van jou denken? Als het om anderen gaat heb je toch ook zo'n grote bek?
    Dit zijn retorische vragen, ik verwacht geen antwoord, wel soundclips.
    Laatst gewijzigd door Scali; 6 maart 2006 om 15:12

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juni 2002
    Locatie
    Ons Dorp, ZH
    Berichten
    21.343

    Standaard

    Hoe mensen dat ervaren? Dat hebben verschillende mensen je al tig keer lopen uitleggen en toen wilde je niet luisteren. Waarom nu opeens wel?

    Ik kan geen soundclips posten van mijn buizenamps, alleen van mijn POD. Het spijt me.

    Het lukt je trouwens uitstekend om niet zeurderig over te komen!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
    Die Anders.. de Machiavelli van GN
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bassbitch Bekijk bericht
    Naar de schuilkelders! Anders is on the loose!

  3. #23

    Standaard

    Helemaal niet 'nu ineens wel'.
    Lees de discussie nog maar eens HEEL GOED na. Je hebt het ECHT niet begrepen.
    Ik wist dat je niet de slimste was, maar dit slaat echt alles.
    Je lijkt wel zo'n Amerikaan... "If you're not with us, you're against us".
    Ik ben niet tegen modeling of transistors, maar ook niet tegen buizenversterkers. Sterker nog, ik heb zelf een hele goede buizenversterker.
    Ik vind hem alleen niet bijzonder, gewoon een versterker, toevallig buizen erin, het zal wel.
    Als je anderen hoort, dan moet hun versterker wel heel bijzonder zijn, en kun je het andere totaal niet vergelijken. Nou, dat wil ik dan graag horen, en misschien kan ik m'n Marshall dan wel inruilen.
    Laatst gewijzigd door Scali; 6 maart 2006 om 15:24

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juni 2002
    Locatie
    Ons Dorp, ZH
    Berichten
    21.343

    Standaard

    Ik ben misschien niet de slimste, maar ik begrijp wel waarom niemand ook maar de aandrang heeft om in dit topic soundclips te posten...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
    Die Anders.. de Machiavelli van GN
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bassbitch Bekijk bericht
    Naar de schuilkelders! Anders is on the loose!

  5. #25

    Standaard

    Ik denk dat ik het ook wel weet.
    Als puntje bij paaltje komt, is mijn Marshall helemaal niet zo slecht, en zijn die andere buizenversterkers helemaal niet zo veel beter dan de mijne. Een soundclip zou natuurlijk alle twijfel wegnemen.
    Als ik nog mensen hoor over mijn transistor-apparatuur, of over het feit dat m'n Marshall niet 'simpel' genoeg is om als een buizenversterker te klinken, of wat voor lulkoek dan ook, gaan ze direct op de negeerlijst, wat een onzin.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juni 2002
    Locatie
    Ons Dorp, ZH
    Berichten
    21.343

    Standaard

    Dat zal het zijn inderdaad
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
    Die Anders.. de Machiavelli van GN
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bassbitch Bekijk bericht
    Naar de schuilkelders! Anders is on the loose!

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 augustus 2002
    Locatie
    drenthe
    Berichten
    262

    Standaard

    Tja.. er zijn denk ik net even wat teveel "modeling kinderen" op dit forum aanwezig zijn, en minder lui met een buizenbak..

    Ik neem aan van je begin post dat erop uit bent iedereen die aan modeling doet te laten horen hoeveel vetter een buizenbak klinkt, nietwaar?

    Ik denk dat daar helemaal niet eens een buizenbak aan te pas hoeft te komen.. als je clips ervan wilt horen, dan zal dat met een echte versterker behoorlijk hard moeten worden opgenomen.. des te meer volume, des te beter de kwaliteit.. dit zorgt dan voor beweging in de speakers.. en mits goed opgenomen, zal dit als het grote pluspunt doorkomen in het geluid..
    dat maakt een echte amp "zoveel" beter dan een POD, V-amp of modeling software.. die kunnen daar simpelweg (nog) niet aan tippen.. maar hiervoor hoeft dus geen buizenbak aan te pas komen.

    Ik zou dan liever de discussie over buizenbakken VS transistors willen zien.. maar daar is iedereen ook al zo moe van.. dat is dus ook niet nodig...
    Mijn Death Metal MP3's:

    http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=283678
    .

  8. #28

    Standaard

    Iemand een Marshall 6101 met bijpassend 1x12" cab kopen?
    Blauwe uitvoering, met nieuwe buizen, in prima staat.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juni 2002
    Locatie
    Ons Dorp, ZH
    Berichten
    21.343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scali
    Het is geen wedstrijd hoor.
    Val jij even keihard door de mand...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
    Die Anders.. de Machiavelli van GN
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bassbitch Bekijk bericht
    Naar de schuilkelders! Anders is on the loose!

  10. #30

    Standaard

    Ik ben het helemaal eens met Scali, en heb me speciaal voor deze thread geregistreerd bij gitaarnet..

    Ik zelf heb ook een marshall 6101, klinkt echt geweldig, al zeg ik het zelf... ook een 1x12 erbij..

    Ik heb een clipje hiervan, en dit is echt het dikke buizengeluid wat Scali bedoeld, denk ik.. echt dat warme, dikke geluid, wat je niet krijgt met transistor bakken of modeling software/hardware...

    Ik wil niet arrogant klinken of zo, maar dit is echt wel het betere werk, dat clipje.. krijg dit maar eens voor elkaar met een POD!

    Anyway, 2 sporen opgenomen.. een riff van 30 seconden.. verder geen EQ of wat dan ook.. gewoon buizen zoals ze horen te klinken.. dik geluid, warm en toch nog agressief!

    dit zal die kids met hun POD's een lesje leren, check de link:


    http://www.soundclick.com/bands/page...?bandID=500483



    Oh... en Bobby slobbert de dikke! domme uitleg over bewegende speakers.. praat maar tegen de hand Bobby.. want het gezicht luistert toch niet!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top