Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
  1. #11

    Standaard

    Bedankt voor de tip. Ik gebruik zelf dunne tie-wraps om mijn kabels te bundelen. Is minder flexibel, want vast is vast, maar met optredens gebruik ik toch altijd de zelfde set up.
    https://soundcloud.com/paul-van-egmond/

    "Unfortunately Common sense on this rock we call Earth is so rare it's a damn superpower." - Anon.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 maart 2003
    Locatie
    Fryslân
    Berichten
    6.987

    Standaard

    Waarom speel je eigenlijk niet op je akoestische gitaar?
    "Ik ben nou eenmaal dol op ouwe troep, ik ben gitarist...."

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 oktober 2004
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    311

    Standaard

    Misschien omdat de akoestische stukken allen in coupletjes zijn?

  4. #14

    Standaard

    Voor mij inderdaad omdat akoestische stukken alleen in coupletjes / bridge zitten. Ik heb ooit nog zo'n Bon-Jovi standaard gekocht waarin je je akoestische gitaar kunt vastklemmen in speelstand, maar dat ding ging al vrij snel stuk. Bovendien zijn de meeste podia waarop ik speel(de) te krap bemeten om zo'n ding een handig plekje te geven waar hij niet in de weg staat. Gevolg was dat ik met mij elektrische gitaar omgehangen met die standaard ging slepen (voor Nobody's Wife bijvoorbeeld). Niet echt handig...

    @Rwin: die akoestische sample klinkt erg goed! Hoe heb je het geluid verder bewerkt? Zit daar nog een acoustic Modeler tussen, heeft die Zen-amp een akoestische preset, of is het gewoon rechtstreeks de tafel ingegaan?
    Laatst gewijzigd door paulusdeBKB; 20 maart 2006 om 16:33
    https://soundcloud.com/paul-van-egmond/

    "Unfortunately Common sense on this rock we call Earth is so rare it's a damn superpower." - Anon.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 april 2002
    Locatie
    id buurt van Nijmegen
    Berichten
    513

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paulusdeBKB
    @Rwin: die akoestische sample klinkt erg goed! Hoe heb je het geluid verder bewerkt? Zit daar nog een acoustic Modeler tussen, heeft die Zen-amp een akoestische preset, of is het gewoon rechtstreeks de tafel ingegaan?
    Nope, niks geen bewerking. Gitaar rechtstreeks op mengtafeltje, en daarna rechtstreeks de computer in.
    De sample is van 3 a 4 jaar geleden, en toen had ik de ZenAmp nog niet. Ik speelde toen op een PODpro, maar die heb ik voor die sample dus niet gebruikt.
    Eigen werk: RoadLash
    Covers: StringKings

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top