Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 19 van 19

Discussie: pedalen & rack

  1. #11

    Standaard

    en bytheway, geen pops met bepaalde (fulltone) pedalen die ik wel had met mijn GRX4. Maar een GRX4 is ook bijzonder muzikaal.
    Het enige waar ik nog niet tevreden over ben in mijn rig is de CAE mini mixer, het wordt tijd dat Steen of Paul een goede mixer gaan maken in 1/2 19" formaat.

    Morris
    http://madriaens.wix.com/morris

    ----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 maart 2004
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    430

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door morris
    en bytheway, geen pops met bepaalde (fulltone) pedalen die ik wel had met mijn GRX4. Maar een GRX4 is ook bijzonder muzikaal.
    Het enige waar ik nog niet tevreden over ben in mijn rig is de CAE mini mixer, het wordt tijd dat Steen of Paul een goede mixer gaan maken in 1/2 19" formaat.

    Morris
    Wat vind je er niet goed aan Morris aan die Dual Line Mixer van CAE ??
    Ik neem aan dat de mini mixer exact hetzelfde doet....

    Gr,
    A+

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Locatie
    Boekelo!
    Berichten
    715

    Cool

    Hoi Morris,

    anders wil ik jouw dual line mixer van Bob wel van je over nemen hoor!! Ik vind daar helemaal niets mis mee!!
    Harm

  4. #14

    Standaard

    @Morris: Heeft Ernst niet voor Jimi Hendrix hier op het forum een slim linemixertje bedacht? Kzou dat zeker even checken want Ernst heeft ook wel oren aan zijn kop.
    https://soundcloud.com/paul-van-egmond/

    "Unfortunately Common sense on this rock we call Earth is so rare it's a damn superpower." - Anon.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 maart 2004
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    430

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harm
    Hoi Morris,

    anders wil ik jouw dual line mixer van Bob wel van je over nemen hoor!! Ik vind daar helemaal niets mis mee!!
    Harm
    Hi Harm,
    Das een hele reeks van gear + guitars ......wanneer kan ik ze allemaal een keertje beluisteren .......

    hihihihi
    A+

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 augustus 2001
    Locatie
    Twente
    Berichten
    2.054

    Thumbs up

    Ik wou net zeggen.... FOTO'S PLEAZZZZZ

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Locatie
    Boekelo!
    Berichten
    715

    Wink

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Analie-G
    Hi Harm,
    Das een hele reeks van gear + guitars ......wanneer kan ik ze allemaal een keertje beluisteren .......

    hihihihi
    A+
    Tsja, Anand!!! Op de prs na ken je ze allemaal!! :P
    Maar ja, die huber en die prs zijn super!!! Foto's komen ooit eens.... als ik uit het analoge tijdperk kom en eens een digitale camera aanschaf... Trouwens ik heb al het advies om foto's te kunnen posten opgevolgd... aangemeld bij photobucket!! (Ander subject) Maar nu de digitale foto's nog!!!

    Harm
    PS: Anand: waar blijven jouw pics van w/d/w met erectifier?? :P
    Laatst gewijzigd door Harm; 1 maart 2006 om 14:38

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 maart 2004
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    430

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harm
    Tsja, Anand!!! Op de prs na ken je ze allemaal!! :P
    Maar ja, die huber en die prs zijn super!!! Foto's komen ooit eens.... als ik uit het analoge tijdperk kom en eens een digitale camera aanschaf... Trouwens ik heb al het advies om foto's te kunnen posten opgevolgd... aangemeld bij photobucket!! (Ander subject) Maar nu de digitale foto's nog!!!

    Harm
    PS: Anand: waar blijven jouw pics van w/d/w met erectifier?? :P
    Hihihih, ik ben er nog niet helemaal uit welke top het gaat worden ...en ga komende week eerst ff op vakantie .

    Als ik terug ben , dan is mijn pedaltrain pro er ook en dan ga ik alles op de site zetten !!!
    Tot die tijd ook nog weer de nieuwe Kitty Hawk Eagle uitproberen.....wie weet !!!!

    -----------------

    www.sphereofsouls.com

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Locatie
    Boekelo!
    Berichten
    715

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Analie-G
    Hihihih, ik ben er nog niet helemaal uit welke top het gaat worden ...en ga komende week eerst ff op vakantie .

    Als ik terug ben , dan is mijn pedaltrain pro er ook en dan ga ik alles op de site zetten !!!
    Tot die tijd ook nog weer de nieuwe Kitty Hawk Eagle uitproberen.....wie weet !!!!

    -----------------

    www.sphereofsouls.com
    Tot die tijd dump je die rectifier toch ff bij mij?? Schrijf ik wel even een testje over de p2, rect en de bogner :P

    Ben benieuwd naar de Eagle!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top