Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 38 van 38 EersteEerste ... 28363738
Weergegeven resultaten: 371 t/m 375 van 375
  1. #371
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juni 2002
    Locatie
    Ons Dorp, ZH
    Berichten
    21.343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scali
    Belerend? Ik kom gewoon met feiten en goede argumenten. Als je daar niet tegen kunt, moet je geen technische discussie aangaan.
    Ik zorg wel dat ik goed ben voorbereid als ik mijn standpunt ga verdedigen.
    Ik denk dat jij de enige bent die vindt dat jij niet belerend overkomt...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
    Die Anders.. de Machiavelli van GN
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bassbitch Bekijk bericht
    Naar de schuilkelders! Anders is on the loose!

  2. #372
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juni 2002
    Locatie
    Ons Dorp, ZH
    Berichten
    21.343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AART
    Ingrijpen zie ik ook graag gebeuren, maar helaas zijn we hier afhankelijk van mods, en helaas komt Al hier niet te vaak.

    Ik heb gitaarnet ge-Pm-ed en hoop dat er iets gebeurd, maar zoek het niet alleen bij anderen.

    Je laat je erg makkelijk op de kast jagen, misschien moet je de volgende keer gewoon denken "laat hem maar, ik weet beter".
    ik klink vast en zeker als kleuterjuf, maar het is aan jullie zelf te danken dat het nodig is.

    en je kan iedereen die je niet mag gewoon op je negeerlijst zetten.
    zij kunnen lullen wat ze willen maar je ziet het toch niet.
    Dat hij het beter weet hoef je Scali niet te vertellen hoor! Dat spreekt toch voor zich? Misschien kun jij je aanmelden om mod te worden bij Moderne versterkers Aart, als je dat wilt tenminste!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
    Die Anders.. de Machiavelli van GN
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bassbitch Bekijk bericht
    Naar de schuilkelders! Anders is on the loose!

  3. #373

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AART
    Je laat je erg makkelijk op de kast jagen, misschien moet je de volgende keer gewoon denken "laat hem maar, ik weet beter".
    Vind ik nog geen reden om dergelijke praktijken van Anders Destium, Punt, guhlenn en nog wat anderen maar te tolereren.
    Dit is niet het eerste topic waar het gebeurt.
    Ik weet niet wat het is met die lui... Het begon al toen ik vroeg wat goede hi-gain buisjes waren voor m'n 6101...
    Hele normale vraag, zou je zeggen. Maar meteen begint men met dat beledigende toontje van "Je hebt die versterker net, en je weet er helemaal niks vanaf, en je bent een idioot en bladibla"...
    Heel dat topic liep meteen uit de hand natuurlijk.
    En sindsdien word ik bijna iedere post achtervolgd door een stel van die randdebielen.

    En het leuke is nog dat ik al die tijd het gelijk aan mijn zijde heb. Zowel bij de hi-gain buisjes als hier bij de modeling komt het erop neer dat ik gewoon gelijk heb, dus ik weet er blijkbaar wel het een en ander vanaf en ik ben geen idioot etc.
    En ik pik het dus ook niet als mensen mij een beetje gaan lopen beledigen als ik een normale vraag stel, of als ik probeer goede argumenten te geven in een bepaalde discussie. Ik kan die idioten wel op de ignore-list gooien, maar daar heeft het forum niks aan. Dan gaan ze gewoon de volgende stangen.

    In Sounds ook een keer... Ik post een ding dat ik in 1 take bij elkaar geimproviseerd had, omdat ik wel wilde weten wat men van mijn improvisatie-capaciteiten vond.
    Natuurlijk zitten er dan wat kleine foutjes in etc, maar dat is toch niet zo belangrijk?
    Een aantal mensen vond de improvisatie heel behoorlijk... anderen hadden het blijkbaar niet begrepen, en begonnen heel erg over de kleine foutjes te zeuren... toen ik rustig probeerde uit te leggen dat ik zelf ook wel wist dat ik die foutjes had gemaakt, en dat het vooral om de improvisatie ging, niet om het technische aspect, begon men steeds beledigender te worden.
    Toen heb ik ze maar uitgedaagd om zelf ook eens zo'n improvisatie te proberen op dezelfde backingtrack.
    Twee van die figuren waren nog stom genoeg om het te proberen ook. Ze gingen hard onderuit, blijkbaar was hun idee van hun improvisatietalent en techniek toch iets rooskleuriger dan de werkelijkheid, en haalden ze het absoluut niet bij mijn versie. En dan willen ze mij nog arrogant noemen ook.
    Het zal hier niet anders zijn. De gasten met de grootste bek kunnen er uiteindelijk het minst van. Maar deze gasten zijn niet stom genoeg om zelf een opname te posten en genadeloos af te gaan.

    Ik word er gewoon een beetje moe van. Is het jaloezie dat ik best behoorlijk gitaar kan spelen, en best het een en ander van apparatuur af weet? Is het daarom nodig om me op ieder klein foutje te pakken, en als dat niet lukt, me gewoon om andere manieren te beledigen en te zieken?
    Rot toch lekker op met je grote bek. Laten we een keer afspreken voor een optreden, ik weet zeker dat ik iedereen met een grote bek naar huis speel op feel, tone en techniek. De gasten die ECHT kunnen spelen, zoals bv Robbert vd Hanenberg, zul je nooit met een grote bek op een forum zien. Waarom zouden ze ook?
    Laatst gewijzigd door Scali; 5 maart 2006 om 18:49

  4. #374
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juni 2002
    Locatie
    Ons Dorp, ZH
    Berichten
    21.343

    Standaard

    We zijn allemaal inderdaad stikjaloers! En dat mensen zo op je reageren ligt natuurlijk niet ik herhaal niet aan jouw gedrag en instelling. Deze laatste post geeft daar wederom blijk van. Sympathiek een minnetje zullen we maar zeggen...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
    Die Anders.. de Machiavelli van GN
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bassbitch Bekijk bericht
    Naar de schuilkelders! Anders is on the loose!

  5. #375
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juli 2003
    Locatie
    Batman
    Berichten
    10.472

    Standaard

    ik snap wel wat je dwarszit, maar in een discussie ziet een ander weer een heel ander gelijk


    Je zult op dit forum helaas moeten leren leven met rotopmerkingen, beledigingen en mensen die alles beter weten, maar als je je daar aan gaat ergeren en er de hele tijd op ingaat zal je geen plezier en voordeel uit dit forum halen.

    Mijn advies is: zet deze mensen op je negeerlijst, en probeer met de anderen waar je wel goed mee kan discussieren een hoop kennis te vergaren en te delen, daar is het forum voor bedoelt.

    Ik snap ook best dat je er graag tegenin gaat en het niet pikt, maar ik heb zo het idee dat ht uiteindelijk weinig uithaalt en voor anderen vergalt het hun forumplezier omdat er topics met nuttige informatie door vergalt worden.


    @ AD: Je weet best veel van bepaalde dingen, zeker van gitaren, en daar is je bijdrage ook vaak erg nuttig, maar hou dit forum asteblieft netjes, en ga mensen niet zitten bashen etc als je het niet met ze eens bent, volgens mij ben je immers oud en wijs genoeg om je normaal te gedragen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top