Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 12 van 77 EersteEerste ... 210111213142262 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 t/m 120 van 762
  1. #111
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    tegen de zeedijk in Noord-Friesland
    Berichten
    2.791

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
    Is dat mét of zonder de laatste Firmware Update van Koch ?
    Laatste patches zitten erbij, ook voor de laatste beveiligingslekken. Klinkt 'n stuk beter, en speelt meer ontspannen.

  2. #112
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    tegen de zeedijk in Noord-Friesland
    Berichten
    2.791

    Standaard

    Afgelopen weekend 2 dagen gespeeld, 2 gigs gedaan mét de BeamBlockers. Het eerste optreden, zul je net zien: zonder mics. M.a.w. het zaalgeluid kwam uit de Koch. Openschroeven dus, nog niet eerder zo luid gestaan voor een gig. Maar ook niet eerder zo goed mezelf kunnen horen. De dag er op met micing, amp een stuk zachter: maar weer zeer goed hoorbaar. Ik merk dat ik mijn amp automatisch ook anders ga afregelen.

    Of dat nu komt omdat ik m'n ouwe geluid weer opzoek of dat ik nu meer/beter mijn sound kan horen, weet ik nog niet.


    Eerste indrukken zijn goed!


    (Besteld bij Sander de Gier)

  3. #113
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Music

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dweezman
    Ik merk dat ik mijn amp automatisch ook anders ga afregelen.

    Of dat nu komt omdat ik m'n ouwe geluid weer opzoek of dat ik nu meer/beter mijn sound kan horen, weet ik nog niet.
    Zelfde ervaring. Ik kon de presence en treble heel anders instellen. Beetje meer presence paste goed bij vooral het overdrive kanaal van mijn versterker, maar op clean was -ie dan (in de beam) echt té schel voor de oefenruimte. Boze blikken......
    Met de Beam Blocker geen enkel probleem meer.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  4. #114

    Standaard

    net besteld bij de gier, alleen de bevestigingsmail is nog niet binnen
    TE KOOP

    Eminence The Governor 16
    prima speaker in uitstekende staat (nieuw)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bert k
    Pluto was de Romeinse god van de onderwereld. Groot en gruwelijk en afschrikwekkend. En daar noemen we die afgelegen knikker naar, het is een schande. Dat is net zoiets als je Yorkshire terrier Wodan noemen...

  5. #115

    Standaard

    Jaa... Ik heb er ook maar 2 besteld. Ik heb ze nog niet op de 2ehands markt gezien dus daar ga ik maar eens voor zorgen... :-)

    Alle gekheid op een stokje. afgelopen zaterdag een optreden gehad en ik denk dat het wel een hele verbetering in mn geluid zal zijn...

    Iemand nog problemen gehad met de inbouw??

    Nocki
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  6. #116
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    tegen de zeedijk in Noord-Friesland
    Berichten
    2.791

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki

    Iemand nog problemen gehad met de inbouw??

    Nocki
    Denk erom dat je speakers enorme magneten hebben, en je beamers van metaal zijn ;-)

  7. #117
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 september 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    367

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki

    Iemand nog problemen gehad met de inbouw??

    Nocki
    ...mijn hele versterker moest uit elkaar voordat de speakers eruit kwamen... afgezien daarvan is het makkelijk

  8. #118
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 maart 2005
    Locatie
    Pijnacker
    Berichten
    2.157

    Standaard

    Denk dat ik het ook eens ga uitproberen. Ik heb een Marshall 30th anniv. combo (1x12), met daaronder nog een 1x12 cab. Wat denken jullie, beide speakers voorzien van zo'n geval of alleen de bovenste?

  9. #119
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Music

    Ik heb een soortgelijke setup en heb alleen de combo voorzien van de BB. Nou zet ik mijn cab altijd op de grond, meer voor de body van de sound, de speaker van de combo staat in ijn geval al in een lichte hoek (beetje het slanted cab-idee) dus die is echt voor mijn 'monitoring'. Als je zowel cab als combo hoger hebt staan is het misschien handiger om ze beide van Blockers te voorzien, maar anders alleen de combo.
    Trouwens, als je in Rotterdam woont.... neem gewoon je zootje mee en test het meteen even uit. Weet je meteen waar je aan toe bent. Als je makkelijk bij de speaker van het combo kan is het een werkje van niks. Zorgt de cab dan nog steeds voor beaming, dan neem je er nog één
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  10. #120

    Standaard

    Ja! ze zijn binnen. ben benieuwd.



    Heb ze vandaag ingebouwd. als je wilt dat je het stickertje niet ziet door je speakerdoek moet je het stickertje eraf halen... :-) bij mij zit het er nog op. ik vond het wel grappig. morgen ga ik er eens mee spelen. kijken hoe het klinkt...


    Nocki
    Laatst gewijzigd door Nocki; 25 april 2006 om 21:53
    Screw you guys, I'm going home!!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top