Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 11 van 77 EersteEerste ... 9101112132161 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 762
  1. #101
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 april 2002
    Locatie
    id buurt van Nijmegen
    Berichten
    513

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankS
    hahaha :P

    Ik zie d'r nadelen in maar heb 'em natuurlijk nog niet getest. 'k Zie ook absoluut de voordelen!!! Voor je eigen geluid idd en de spreiding waar het om gaat dan.
    Ik pleur alleen een mic dicht bij of op de conus en dan zit dat ding dr voor. Dat wil ik dan weer niet.
    OWJA, een beetje blaaten en niet eens weten waar je over praat! Ik heb tenminste beide uitvoerig getest!

    Even iets anders, als je bij een 4x12 cab staat, en je staat er niet meer dan 3 meter voor, dan blaast het meeste treble toch onder je door? Of heb je je cab op oorhoogte staan?
    Eigen werk: RoadLash
    Covers: StringKings

  2. #102
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    517

    Standaard

    Ik weet waar ik mn mic's zet en dat lukt logischerwijs niet met zo'n ding ervoor, dus ik weet waar ik over praat. Voor de rest @ spreiding waarvoor dat ding gemaakt is, ik geloof best dat dat te gek werkt hoor.. dus WAT NOU!

    3 m. ervoor > slanted cab dus. Dan hoor ik mn hoog echt wel. Metertje dichterbij ook wel (en nee, ik ben geen kaboutertje), maar zo dicht sta ik er toch weinig op En anders gaat ie idd op een verhoging of schuin oid.

    Volgens mij zorgt dat dikke gaas voor mn speakers ook wel voor wat meer spreiding, vooral vergeleken met zo'n Marshall-cab met zo'n lap stof er voor ofzo.
    Laatst gewijzigd door FrankS; 17 maart 2006 om 12:32

  3. #103
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 april 2002
    Locatie
    id buurt van Nijmegen
    Berichten
    513

    Standaard

    Vorige week opgenomen. Bij micing merk je er 100% niks van. Je geluid is gewoon identiek

    Eind april is iedereen klaar met opnemen, dan is het nog heel even wachten op het mixen en masteren en persen. Daarna post ik wel samples (van het hele bandgeluid dus)
    Eigen werk: RoadLash
    Covers: StringKings

  4. #104
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    tegen de zeedijk in Noord-Friesland
    Berichten
    2.791

    Standaard



    TS212 open geschroefd, netjes ding binnenin.


    de fameuze beamblocker!


    ..je ziet er niet al teveel van, maar het werkt wel! Morgen uitgebreid testen, info volgt!

  5. #105
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Music

    Woei ! Zal lekker klinken ! Moet zeggen dat ik de 2x12 van Koch al niet slecht vond hoor, de 4 x12 vond ik wel knap schel. Morgen ga ik voor 't eerst uitversterkt worden sinds de montage van de Beam Blocker op mijn Clubster, ben benieuwd of onze geluidsman er commentaar op heeft.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  6. #106
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 mei 2001
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    3.339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dweezman
    Stomme vraag hoor, maar zit daar nou een printplaat aan die speaker jacks?
    Onder de streep.

  7. #107
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    tegen de zeedijk in Noord-Friesland
    Berichten
    2.791

    Standaard

    yeps, (en 10 tekens)

  8. #108
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Music

    Is dat mét of zonder de laatste Firmware Update van Koch ?
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  9. #109
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Music

    Gisteren uitversterkt, mic beetje meer off center, prima zaalgeluid. Voor studio-millimeter-werk weet ik 't niet, maar dit was in ieder geval niet verkeerd.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  10. #110
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 september 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    367

    Standaard

    Nu een aantal keer weer met band gespeeld; ik kan nu de versterker naar achteren gekanteld recht in mn gezicht richten en dan klinkt het nog steeds erg lekker allemaal. Voorheen echt ondenkbaar! Binnenkort nog even fender tilt-back legs kopen om dat allemaal wat makkelijker te doen. Het vreemde is dat ik feitelijk wel een stuk zachter sta nu (oren geven limiet aan), maar echt het idee heb alsof ik gigantisch sta te blazen met die versterker. Ik blij, band ook blij, ik sta nu voor het eerst overal op de monitor, haha :-)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top