Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 242 van 252 EersteEerste ... 142192232240241242243244 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.411 t/m 2.420 van 2514
  1. #2411
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 februari 2003
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    437

    Standaard

    Mss zou het net passen maar dan heb ik weer geen ruimte voor de kabels, ik gebruik 10 meter lange midi kabels, samen met stereo speaker en powerkabel zit die ruimte aardig vol. Het expressiepedaal gebruik ik nu alleen voor wah, heb wel de ombouw set waardoor ik ook een schakelaar kan inbouwen en kan switchen voor volume b.v. maar ik vind dit wel ideaal werken eigenlijk. Ik gebruik voor 1 nummer een ebow en dan is een volume pedaal wel handig, het volume is dan lastiger te regelen, en daarnaast lijkt het me ook leuk om mee te spelen, volgens mij moet er nog wel een pedaal naast passen, en zou blijf je bezig.....
    N O U K Ξ D


    WWW.NOUKED.COM

  2. #2412

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door danee Bekijk bericht
    @nocki, nadeel van mesa vind ik het oneindige tweaken. Ik ben erg blij met de eenvoud van mijn egnater ie4. De quad heb ik nog maar ik denk dat hij niet meer in mijn rack terug komt. Zodra je bij de quad aan een knop begint te draaien dan heeft dat meteen invloed op het andere kanaal. Om gek van te worden.
    Tja. Daar ben ik niet bang voor. De Egnater IE is een waanzinnige versterker en idd wat makkelijker. Uitindelijk kan ik gewoon lezen en schrijven met de Mark IV. Ik voel m aan.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Philippe Bekijk bericht
    Hierbij mijn rackje met ernaast mijn Boogie Mark III (Nocki's oude amp)
    Cabs zijn DIY met EVM's erin.


    Mooi!
    Leuk om te zien. Die MK III is echt een beest. Daar haalt de scheur van een Mark IV het niet bij kwa attack en tone :-) De Mark Iv is wat liever...
    Die EVM's zijn helemaal het einde!
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  3. #2413
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2003
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    1.609

    Standaard

    Die EVM's zijn inderdaad de beste speakers waar ik ooit over heb gespeeld! Die gaan niet snel meer weg!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

  4. #2414
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 februari 2003
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    437

    Standaard

    EVM zijn inderdaad erg lekker, als ze tenminste een beetje hard mogen.
    N O U K Ξ D


    WWW.NOUKED.COM

  5. #2415
    Member
    Geregistreerd
    29 juli 2013
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    48

    Standaard

    Voorlopig is mijn rig bijna af. Ik wil alleen nog de patchkabels vervangen en dan ook meteen iets aan kabelmanagement doen binnen de case. Ook de tuner wil ik gaan vervangen (deze heeft meer dan af en toe issues) door een Korg Pitchblack pro.

    Korte opsomming van de apparatuur:
    Mesa Boogie Dual Rectifier, Furman Pl-Plus CE, Line6 Relay G90 wireless, Korg DTR-1000 (inclusief issues), Voodoo Lab GCX Audio Switcher, Voodoo Lab Ground Control Pro, Harley Benton Power Plant Junior (el cheapo om mee te beginnen maar tot op heden nog geen issues mee gehad), Boss CH-1 Super Chorus, Boss NS-2 Noise Surpressor, Electro Harmonix Holy Grail (maar die is (nog) niet in gebruik), Ibanez TS808 Tube Screamer, MXR Phase 90 Custom Shop, Electro Harmonix Micro POG, Custom Audio Electronics MC-401 Boost / Line Driver en een Kool & Elfring 2x12 cabinet met Celestion G12T-75 speakers.

    Op dit moment is de Mesa Boogie weg voor reparatie en heb ik een Marshall JCM800 combo als backup. Verassend genoeg was deze prima te combineren met alle bovengenoemde apparatuur.

    De Gibson is een Les Paul Classic Coppertop (1960 re-issue geloof ik) maar dient nu als backup voor een zelfbouw gitaar die gebaseerd is op de Jim Root Telecaster.

    Ik ben benieuwd wat jullie (als liefhebbers) er van vinden.



  6. #2416

    Standaard

    Mooie setup Erik. Werkt gewoon goed! Nog een intellifex erbij? :-)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door showband Bekijk bericht
    ik durf het bijna niet te zeggen, maar met zo een amp zou ik gewoon een speaker meenemen en al helemaal klaar zijn.
    Je hebt gelijk...

    Sinds koningsdag de mijne... Delaytje in de schakelbare loop en en een wah, tuner, TS en Crunchbox heb ik ook nog liggen...
    tis echt heel sexy... :-)
    O.. En om het on topic te houden. Soms zal ik mn 11r in de loop prikken als ik niet over een actieve monitor wil spelen ivm het directionele karakter van een wedge...
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  7. #2417
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2002
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    1.782

    Standaard

    @Erik
    Hoe bevalt die MC 401? Heb ik net besteld "cleane boost". Ik heb zelfs net die Pitchblack Pro en bevalt mij erg goed. Behuizing is geheel plastic maar stemmen doet ie goed en is lekker leesbaar
    ESPlayer

  8. #2418
    Member
    Geregistreerd
    29 juli 2013
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    48

    Standaard

    @Nocki, Ik denk niet dat ik een intellifex nodig heb

    @Soulflyhigh, Ik moet het één en ander nog tweaken maar ik ben er zeer tevreden over. Enige puntje (maar dat zal wel aan mij liggen) is dat ik hem meerdere malen verkeerd om had aangesloten. #beetjedom

    Goed om te horen dat de Pitchblack Pro je bevalt. Vanavond misschien maar even die bestelling plaatsen.
    Laatst gewijzigd door eriknoorland; 29 april 2014 om 15:03

  9. #2419

    Standaard




    Dit weekend ff mijn rack weer opnieuw bekabeld...dus ik dacht laat ik dit topic weer even nieuw leven in blazen...who's next


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

  10. #2420

    Standaard

    Blijft geil zo'n rackje!

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top