Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 241 van 252 EersteEerste ... 141191231239240241242243251 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.401 t/m 2.410 van 2514
  1. #2401

    Standaard

    Het spijt me maar die is alweer een tijdje weg helaas... Mooi ding was dat. Best tone ever!






    Leuk om weer even terug te kijken...
    Maar ik ben er nog steeds niet uit... :- Nu een rackje o even wachten tot er weer een Boogie head voorbij komt... Zeker als ik die plaatjes zie gaat het weer kriebelen. Zeker nu ik voor minder geld een compleet rack heb :-)
    Laatst gewijzigd door Nocki; 20 april 2014 om 11:36
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  2. #2402
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2002
    Locatie
    delft
    Berichten
    10.267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki Bekijk bericht
    Het spijt me maar die is alweer een tijdje weg helaas... Mooi ding was dat. Best tone ever!
    Best tone ever ... maar wel weg ....
    Zo kennen we je weer ;-)





  3. #2403

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FNaRK Bekijk bericht
    Best tone ever ... maar wel weg ....
    Zo kennen we je weer ;-)
    Tja. Soms gebeuren er dingen in het leven die zulke stappen nodig maken...
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  4. #2404
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 februari 2003
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    437

    Standaard

    Ik heb me rack licht verbouwd, we gaan op een aantal festivals spelen en dan is snel op en afbouwen noodzakelijk. Dus maar weer even aan de slag gegaan. Het rack is erg simpel alleen een AxeFx Ultra en Matrix GT800FX



    Cabinet is een stereo TT-cabs met twee greenbacks maar of die blijven weet ik nog niet zeker.







    Alles wordt uiteraard midi aangestuurd, heb verschillende midi-controllers geprobeerd maar de TB-12 is perfect. Stevige behuizing, makkelijk in te stellen, zeer flexibel (je kan zelf bepalen welke knop wat doet), ik gebruik 5 presets de rest als CC. Het expressiepedaal gebruik ik voor wah, is springloaded en werkt erg makkelijk.



    Alles kabels zitten in de case en dat werkt lekker snel, 1 stekker voor 230V, speakerkast aansluiten en midi-pedaal (phantom powered) en done.

    N O U K Ξ D


    WWW.NOUKED.COM

  5. #2405

    Standaard

    @nocki, nadeel van mesa vind ik het oneindige tweaken. Ik ben erg blij met de eenvoud van mijn egnater ie4. De quad heb ik nog maar ik denk dat hij niet meer in mijn rack terug komt. Zodra je bij de quad aan een knop begint te draaien dan heeft dat meteen invloed op het andere kanaal. Om gek van te worden.



    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

  6. #2406
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2003
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    1.609

    Standaard

    Hierbij mijn rackje met ernaast mijn Boogie Mark III (Nocki's oude amp)
    Cabs zijn DIY met EVM's erin.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

  7. #2407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Philippe Bekijk bericht
    Hierbij mijn rackje met ernaast mijn Boogie Mark III (Nocki's oude amp)
    ik durf het bijna niet te zeggen, maar met zo een amp zou ik gewoon een speaker meenemen en al helemaal klaar zijn.
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  8. #2408

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hugo Bekijk bericht
    Alles kabels zitten in de case en dat werkt lekker snel, 1 stekker voor 230V, speakerkast aansluiten en midi-pedaal (phantom powered) en done.

    Netjes!

    Mezelf kennende, zou ik waarschijnlijk wel nog op zoek gaan naar een midipedaal dat in een 1he uitsparing past.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  9. #2409
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 februari 2003
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    437

    Standaard

    @Peter Ja die had ik ook, de Rollz midibuddy, maar die kan alleen PC aansturen, daarnaast Midimate geprobeerd, Yamaha MFC, was het gewoon allemaal niet. De TB-12 is echt perfect, met name omdat ik zelf kan bepalen hoe ik de layout wil hebben, daarnaast duidelijk display met informatie welke preset aan staat, willekeurige knop indrukken en je hebt je tuner, geeft aan welke effecten aan en uit staan en is compact. Daarnaast heb ik ook een wah nodig. Ik heb wel al nieuwe speakers besteld, een WGS et-65 en een WGS Veteran 30.
    N O U K Ξ D


    WWW.NOUKED.COM

  10. #2410

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hugo Bekijk bericht
    @Peter Ja die had ik ook, de Rollz midibuddy, maar die kan alleen PC aansturen, daarnaast Midimate geprobeerd, Yamaha MFC, was het gewoon allemaal niet. De TB-12 is echt perfect, met name omdat ik zelf kan bepalen hoe ik de layout wil hebben, daarnaast duidelijk display met informatie welke preset aan staat, willekeurige knop indrukken en je hebt je tuner, geeft aan welke effecten aan en uit staan en is compact. Daarnaast heb ik ook een wah nodig.
    Die tb12 is natuurlijk ook top, snap het helemaal. Als ik de foto's zo bekijk past ie net wel/net niet in de skb. Het pedaal doet neem ik aan dienst als expressiepedaal?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top