Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 240 van 252 EersteEerste ... 140190230238239240241242250 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.391 t/m 2.400 van 2514
  1. #2391
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.813

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rjbengel Bekijk bericht
    Music Man Axis super sport, fijne gitaar (zoals bijna alle musicmans :-) ).
    Zeker fijne gitaren! Heb zelf ook een Super Sport (en een Morse en een Albert Lee HH en een Bongo )

  2. #2392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rjbengel Bekijk bericht
    Haha, toen ik bij jou de switcher kwam halen heb jij mij het advies gegeven de poweramp altijd in een aparte case te doen. Eigenwijs dat ik was, heb ik een tijdje de pre- en poweramp in dezelfde case gehad. Niet te tillen (moet van zolder afkomen). Uitendelijk je advies overgenomen en de poweramp in aparte case gedaan, kan nu alles zelf tillen. Ik had je advies dus beter meteen kunnen overnemen
    Je moest het gewoon eerst zelf voelen...
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  3. #2393
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2002
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    1.782

    Standaard

    @Yannick Ik ben al tijden op zoek naar zo'n ampcase met rackspace in NL. Mag ik vragen waar je hem vandaag hebt? Ziet er goed uit man
    Laatst gewijzigd door Soulflyhigh; 19 maart 2014 om 12:33 Reden: verkeerde optie gekozen
    ESPlayer

  4. #2394
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soulflyhigh Bekijk bericht
    @Yannick Ik ben al tijden op zoek naar zo'n ampcase met rackspace in NL. Mag ik vragen waar je hem vandaag hebt? Ziet er goed uit man

  5. #2395
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 januari 2002
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    390

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soulflyhigh Bekijk bericht
    @Yannick Ik ben al tijden op zoek naar zo'n ampcase met rackspace in NL. Mag ik vragen waar je hem vandaag hebt? Ziet er goed uit man
    je hebt een PB.

  6. #2396

    Standaard

    ik heb de case laten maken bij hesu cases. ik heb hem via guitar candy laten maken.
    guitar candy is hier ook lid op het forum onder de naam baco.
    check guitar candy maar eens op facebook
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

  7. #2397
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2002
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    1.782

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YannickH Bekijk bericht
    ik heb de case laten maken bij hesu cases. ik heb hem via guitar candy laten maken.
    guitar candy is hier ook lid op het forum onder de naam baco.
    check guitar candy maar eens op facebook
    Ok thanks. Guitar Candy kende ik al wel. Ik ga eens op zoek.
    ESPlayer

  8. #2398
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2003
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    1.609

    Standaard

    Je kan er ook gewoon 1 laten maken via Thomann: http://www.thomann.de/nl/thon_double_door_amp_case.htm

  9. #2399

    Standaard

    Heerlijk aan het snuffelen in dit topic.
    Ik ben weer eens aan et rondkijken voor wat nieuws an zat te denken aan een Boogie head met cab maar kreeg ook een Quad in het vizier.
    Ik twijfel enorm of ik niet een rackje bouw met een Quad, Intellifex, tuner, 50/50 en 2 EVM 1x12's van Boogie of toch kijk naar de Mark IV/V.
    Er staat maar heel weinig op het net de laatste tijd, Het lijkt net of overal enorme prijzen voor gevraagd worden en er is maar weinig verloop meer... Heel vervelend... :-)
    Maar goed... De twijfel is er... Head of rack... mmm moeilijk... Zeker als ik dit topic weer eens afstruin.
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  10. #2400
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.813

    Standaard

    ...Als je je CAE pre-amp wegdoet Nocki, stuur mij dan een berichtje

    En wat betreft die 1x12 kastjes: sowieso doen!! Ik heb er een van TT Cabs en sinds gisteren en originele van Mesa (nog met oud " Boogie" logo)...waanzinnig geluid. Mn Engl 2x12 gaat er de deur voor uit.

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top