Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 239 van 252 EersteEerste ... 139189229237238239240241249 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.381 t/m 2.390 van 2514
  1. #2381
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    8.240

    Standaard

    Ok haha. Duidelijk. Nou ja, een flanger vervormt toch heel erg van zichzelf, dus misschien valt dat mee. Als die tone zo verandert met de delay is het vervelender.

  2. #2382

    Standaard

    ik heb nog een 2de intellifex maar daar moet ik nog iets aan herstellen dus die zit er effe niet in.
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

  3. #2383

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht
    Ok haha. Duidelijk. Nou ja, een flanger vervormt toch heel erg van zichzelf, dus misschien valt dat mee. Als die tone zo verandert met de delay is het vervelender.
    Tja. Het zit m niet zo erg in het geluid of de tone die veranderd maar het zit m eerder in de attack en dynamiek. Verde rmerkte ik ook dat je eerder gaat draaien aan de knoppen om het hoog en mid lekkerder te krijgen. Ook je laag kan minder strak worden.
    Het karakter van je tone blijft wel gelijk maar de finesses waarom je zo graag een goede buizen amp wil hebben veranderen iets.
    Maar bij een beetje flanger blijft daar natuurlijk weinig van over... :-)

    Mooi rackje YannickH!
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  4. #2384

    Standaard

    bedankt!
    ben er heel tevreden over. enigste nadeel is het gewicht
    ik krijg hem zonder hulp niet in de auto. ik krijg hem niet zo hoog. eruit halen alleen is dan weer geen probleem...
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

  5. #2385

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YannickH Bekijk bericht
    ik krijg hem zonder hulp niet in de auto.
    Les 1: ..........!!
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  6. #2386
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.813

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rjbengel Bekijk bericht
    <plaatjes>
    Wat is dat voor Musicman?

  7. #2387
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YannickH Bekijk bericht
    ben er heel tevreden over. enigste nadeel is het gewicht
    ik krijg hem zonder hulp niet in de auto. ik krijg hem niet zo hoog. eruit halen alleen is dan weer geen probleem...
    Ah, je krijgt 'm dus niet omhoog ...

  8. #2388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Les 1: ..........!!
    Haha, toen ik bij jou de switcher kwam halen heb jij mij het advies gegeven de poweramp altijd in een aparte case te doen. Eigenwijs dat ik was, heb ik een tijdje de pre- en poweramp in dezelfde case gehad. Niet te tillen (moet van zolder afkomen). Uitendelijk je advies overgenomen en de poweramp in aparte case gedaan, kan nu alles zelf tillen. Ik had je advies dus beter meteen kunnen overnemen

  9. #2389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Ah, je krijgt 'm dus niet omhoog ...
    Haha jawel.
    Nu het is zo'n lastig formaat om op te tillen en ik ben maar 1.72m groot en op een bepaald punt bij het heffen zit hij vast onder mijn oksels. Dat is het probleem.
    Maar zondag heb ik een orange dark terror voor repetities dus moet ik dit niet meer meenemen.
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

  10. #2390

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hole Bekijk bericht
    Wat is dat voor Musicman?
    Music Man Axis super sport, fijne gitaar (zoals bijna alle musicmans :-) ).

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top