Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 212 van 252 EersteEerste ... 112162202210211212213214222 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.111 t/m 2.120 van 2514
  1. #2111
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.813

    Standaard

    Hey Raoul,

    ik zet mijn rack meestal op de achterkant (dus met gesloten achterdeksel) vlak naast me, zodat ik de tuner makkelijk kan zien. Op de "muziekkamer" ook. Vandaar.

    Zag heel erg op tegen het zelf solderen , vooral van de DINs, maar het ging me deze keer goed af, al zeg ik het zelf.

  2. #2112
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    De DINs zijn inderdaad erg klein en vergen wat oefening, maar met de juiste techniek en spullen is het wel te doen.
    Ik ben zelf ook nog steeds gecharmeerd van een patchbay aan de voorkant. Twee van mijn drie racks hebben er een aan de achterkant en da's natuurlijk wel veel efficiënter. En het ziet er ook netter uit.

  3. #2113
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.598

    Standaard

    Mijn bescheiden rekje, incl. vintage GX-700 waarvan ik alleen de delay gebruik:


  4. #2114
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Lekker compact. Hoe bevalt de Relay? Dit is ook de wireless van mijn keuze, als ik ooit naar draadloos ga, maar ik ben benieuwd hoe het verschil met bekabeld spelen is.
    Wat vind je van de GX-700? Mijn bassist heeft 'm en ik heb 'm zelf ook wat gebruikt, maar ik was er niet zo erg door onder de indruk :P.

  5. #2115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Mijn bescheiden rekje, incl. vintage GX-700 waarvan ik alleen de delay gebruik:
    is een GX-700 nu al vintage???
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  6. #2116
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Lekker compact. Hoe bevalt de Relay? Dit is ook de wireless van mijn keuze, als ik ooit naar draadloos ga, maar ik ben benieuwd hoe het verschil met bekabeld spelen is.
    Wat vind je van de GX-700? Mijn bassist heeft 'm en ik heb 'm zelf ook wat gebruikt, maar ik was er niet zo erg door onder de indruk :P.
    De Relay bevalt heel erg goed. Verschil met de zgn. standaard, de Sennheiser EW, is echt belachelijk groot. De GX heb ik puur en alleen voor delay gekocht, omdat hij zo goedkoop is, omdat ik de delay (aan/uit en tap tempo) met een dubbele footswitch kan bedienen - niet met midi - , omdat de delay kill dry heeft en omdat hij zo goedkoop is. Ik had ook een DD-7 in m'n rekje kunnen stoppen maar dan had ik 'm moeten modificeren voor het kunnen aansluiten van een extra footswitch. En voor € 70,- scoor je geen 2e hands DD-7, de GX-700 is lekker goedkoop. Of had ik dat al gezegd?

    Tja, ik kan wel een state of the art dedicated delay kopen maar in bandgeweld hoor je het verschil toch niet of nauwelijks meer, voor mijn toepassingen voldoet hij meer dan prima.

  7. #2117
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2003
    Locatie
    België
    Berichten
    1.252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Lekker compact. Hoe bevalt de Relay? Dit is ook de wireless van mijn keuze, als ik ooit naar draadloos ga, maar ik ben benieuwd hoe het verschil met bekabeld spelen is.
    Ik vind hem alleszins super, is een zeer transparante unit! Aanrader, wat mij betreft!
    BlacKat - Diezel - Dean USA - G&L - Rhodes - Siggi Braun
    -> Guitar Candy: BlacKat - Diezel - Driftwood - Engl - Friedman - Kemper - Mayones - Pro Tone - Rhodes - Splawn - Siggi Braun - Strandberg - ...
    http://www.facebook.com/GuitarCandyBelgium

  8. #2118
    Member
    Geregistreerd
    2 juni 2006
    Locatie
    Rotsterhaule (friesland)
    Berichten
    50

    Standaard

    Mijn rack update!

    Heb nu net een in nieuwstaat verkerende Lexicon PCM70 in mijn rack geschroefd, en de TC M-one XL eruit gehaald Dit ding klinkt werkelijk fantastisch!

    Laatst gewijzigd door Albertj; 28 mei 2011 om 16:50

  9. #2119
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Albertj Bekijk bericht
    Mijn rack update!

    Heb nu net een in nieuwstaat verkerende Lexicon PCM70 in mijn rack geschroefd, en de TC M-one XL eruit gehaald Dit ding klinkt werkelijk fantastisch!

    Tof!! Hoe verhoudt de Lexicon zich tot de G-Major? En hoe/waarom gebruik je twee effect-processors (misschien een simpel antwoord maar ik ken de PCM niet).
    Wat doe je met de GCX? Kanalen schakelen kan ook met de G-Major maar heeft je preamp geen MIDI? Of heb je stiekem ook pedalen?

  10. #2120
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 februari 2008
    Berichten
    152

    Standaard

    Sinds deze week in t bezit van een cab dus kan eindelijk geluid uit mn JMP halen!


 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top