Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 204 van 252 EersteEerste ... 104154194202203204205206214 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.031 t/m 2.040 van 2514
  1. #2031
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 oktober 2003
    Locatie
    Delft
    Berichten
    1.407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thiez Bekijk bericht
    Gebruik je serieus alleen de eindtrap van je Diezel en zet je er een line6 voor als preamp?!
    Dat vroeg ik me nou ook af

  2. #2032
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Berichten
    1.435

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Awesome rack man! Die is echt op de groei 'gekocht'. Hoe bevalt de wireless? Ik denk dat ik zelf ooit toch voor de Relay G90 ga.
    Thnx, heb de wireless gisteren eens goed aan de tand gevoeld. Klinkt eigenlijk best heel behoorlijk, tuurlijk hoor je wel iets van verschil maar ik vond het heel erg meevallen. Het niet struikelen over mijn kabel is erg fijn.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Doe jezelf een plezier en koop een set stevige, bij voorkeur de "blauwe" Guitel's, wielen. Sowieso is je rack al behoorlijk topzwaar, met die metalen lade bovenin. Succes!!
    De wielen zaten er al onder, ik heb onder mijn speakerkast ook die blauwe wielen en die zijn wel heel erg fijn inderdaad. Dat topzwaar valt erg mee, mijn voor en eindtrap compenseren dat ruimschoots en alle adapters onderin werken ook lekker mee voor het gewicht.
    Gear: Mayones, Skervesen, Mesa
    Band: Firezone http://www.firezone.bandcamp.com

  3. #2033

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thiez Bekijk bericht
    Gebruik je serieus alleen de eindtrap van je Diezel en zet je er een line6 voor als preamp?!

    Het is de bedoeling dat ik mijn diezel parrallel aan de PA ga zetten om zo op twee manieren geluid te produceren, maar dat is tot op heden nog niet gelukt, doordat er veel ruis op de lijn is als ik de x3 gebruik als effect voor de Herbert, en als preamp voor de PA.

    setup moet als volgt worden:

    gitaar -> x3 -> PA
    en
    gitaar -> x3 -> Hebert

    bij gebruik van de PA heb ik dus een preamp nodig welke ik uit mn x3 haal, en graag wil ik alleen de effecten van de x3 gebruiken en in de preamp van de Herbert stoppen, dit allen moet tegelijk gebeuren, en omdat de x3 een dualbak is dacht ik dit zo op te kunnen lossen.

    als er dus suggesties zijn hoor ik het graag, momenteel gebruik ik dus alleen nog ff alleen de eindtrap..helaas ;-)

    gr rene
    Gearhead ;-)
    #LTD F250 #Squier #Line6 X3 pro #Korg DTR1000 #Sennheiser EW 172-E G3 #Diezel Herbert #Diezel 4X12 frondloaded Hempcone

  4. #2034
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2005
    Locatie
    Prinsenbeek
    Berichten
    6.967

    Standaard

    Ik zou zeggen Herbert met goede fx-unit in de loop en dan gewoon mic voor je cab de PA in en gaan!
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

  5. #2035
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thiez Bekijk bericht
    Ik zou zeggen Herbert met goede fx-unit in de loop en dan gewoon mic voor je cab de PA in en gaan!
    Lijkt mij ook de beste optie. Klinkt waarschijnlijk nog beter ook.

  6. #2036

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thiez Bekijk bericht
    Ik zou zeggen Herbert met goede fx-unit in de loop en dan gewoon mic voor je cab de PA in en gaan!
    Ik heb het al opgelost, was dus gewoon een enorme aardlus die ruis veroorzaakte....stom van me!!

    Nu heb ik mijn complete rack aangesloten op een verdeelstekker zonder randaarde, en de amp met rand-aarde

    Gelijk mn amp aangesloten, en eindelijk werkt het nu zoals ik me had voorgesteld!

    Ik heb graag meerdere opties...;-)

    Nu kan ik dus gelijk mijn geluid in de PA stoppen zonder een stack mee te nemen, of ik kan beide tegelijk gebruiken..

    X3 zit nu dus serieel tussen gitaar en amp, terwijl ik mn geluid modeleer voor de PA, het verschil hoort toch beina geen hond ;-)

    gr rene
    Gearhead ;-)
    #LTD F250 #Squier #Line6 X3 pro #Korg DTR1000 #Sennheiser EW 172-E G3 #Diezel Herbert #Diezel 4X12 frondloaded Hempcone

  7. #2037
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Ik ben net eens door mijn rackfoto's gegaan en aangezien dit topic toch een beetje dood is, eens een highlight van de evolutie van mijn rack.

    8-9-2008 (ENGL E530 en Peavey Classic van Frederik (caliban), Harley Benton cab nieuw en G-Major + Behringer FCB1010 tweedehands):


    13-5-2009 (een half jaar na het leren van de term 'tonesuck):


    1-8-2009 (de G-Major2 was sinds kort uit en de verhalen waren erg positief):


    7-12-2009 (na het zien van een advertentie van de GT Trio):


    8-1-2010 (aanschaf van GCX, GCP (not shown) en een aantal pedalen):


    12-4-2010 (poweramp ruil (wat me triggerde om de E530 weer te gebruiken) en aanschaf ENGL cabinet):


    22-8-2010 (veel lovends gehoord over de ENGL SE. Na besloten te hebben voorlopig geen SE te kopen dook er toch een tweedehands op. En ja, GAAAAS):


    Komende half jaar zit ik in Kopenhagen dus is gear kopen nogal zinloos. Maar er zijn al plannen:
    -Mayones Setius PRO 7 (komt binnen een half jaar)
    -Prostage Remote Wah
    -TC Electronic M2000 of M3000 voor delays (in parallel aangesloten op de Digital Out van de G-Major2)
    -Roland SDX330 schijnt een supergoede chorus/flanger unit te zijn. Nog geen plannen, maar ik wil 'm zeker horen

    Misschien een vierde rackje met Wireless, Tuner en 2HE rackdrawer. Dit rack kan dan thuis compleet achterwege gelaten worden. Maar Wireless komt als we met de band lekker veel op kunnen treden.


    En waarom? Omdat ik in januari 2008 een Boss GT-8 kocht en in mei van dat jaar lid werd van dit forum... XD
    Laatst gewijzigd door Liquid_Metal; 6 februari 2011 om 13:36

  8. #2038
    Tankman
    Guest

    Standaard

    Raoul, ik heb daar maar 2 woorden over te zeggen:

    Jezus.....Christus....


    Maar dat dan in positieve zin. Supervette gear en gave evolutie om zo te zien.

  9. #2039
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tankman Bekijk bericht
    Raoul, ik heb daar maar 2 woorden over te zeggen:

    Jezus.....Christus....


    Maar dat dan in positieve zin. Supervette gear en gave evolutie om zo te zien.
    Thanks man. Ik ben superblij met mijn rack, maar het is wel een beetje eng om te zien hoe snel het is gegaan. Drie jaar geleden had ik nog niets, en 2½ jaar geleden begon het gedonder.
    Ik moet zeggen dat ik vanaf augustus niet meer naar andere versterkers heb gekeken. Op dit moment is de SE alles wat ik zoek en ik hoop dat dat zo blijft. Ik hoop dat het met Mayones hetzelfde gaat.
    Rommelen met effecten blijft leuk, maar het kost zo veel tijd. Gelukkig kan ik het grootste deel van die tijd nu toch niet gitaarspelen, maar thuis is dat vaak wel anders. En als puntje bij paaltje komt speel ik het meeste gewoon op Overdrive zonder effecten .

  10. #2040
    Tankman
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    En als puntje bij paaltje komt speel ik het meeste gewoon op Overdrive zonder effecten .
    Haha, gelukkig ben ik hier ook snel genoeg achter gekomen. Ik hou het bij mijn gitaar, mijn 6505+ combo en aan pedaaltjes momenteel een Crybaby, NS-2 en een Nova Repeater. Misschien nog een LPB-1, maar het moet nog blijken of dit nodig is bij mijn nieuwe projectjes.

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top