Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 201 van 252 EersteEerste ... 101151191199200201202203211251 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.001 t/m 2.010 van 2514
  1. #2001
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Dat heb je heel mooi profi voor elkaar Page!
    PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
    Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
    My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband

  2. #2002
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 juli 2010
    Locatie
    Tilburg, Noord-Brabant
    Berichten
    2.575

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Page Bekijk bericht
    en nog een

    Heel cool! Approved!
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

  3. #2003
    Master of Disaster
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    Langdorp, Belgie
    Berichten
    3.426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Page Bekijk bericht
    Effe een snelle foto van mijn rackje.

    Nice! Nog een MarkL gebruiken, aangekocht via Paul?? Welk midi-pedaal gebruik je?
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

    Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

  4. #2004
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 maart 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    5.517
    Blog Entries
    1

    Standaard

    @Page! Te gek! Hoe is die Vibetool?
    ----

    // City Of Life //

  5. #2005

    Standaard

    @Page: mooi rack! Is de powerstation van Mark L ook een voltage regulator a la Furman AR2306? Kan hem op de site van Mark L niet vinden.

  6. #2006

    Standaard

    Ik gebruik de FC25 ACE van Mark L als midicontroller. Werkt perfect en lijkt tegen een stootje te kunnen.

    De vibetool van Paul Lenders is super, doordat er een soort toonregeling opzit kan je de sound perfect tweaken zodat je door de mix komt en niet teveel bas hebt.

    Het powerstation is volgens mij niet te vergelijken met een furman, maar er zit wel een soort filter op. Die vraag kan je het beste aan Mark l zelf stellen.\\

  7. #2007
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Page, mooi rack man! Hoe bevalt die GSP1101 van Digitech? Welke effecten gebruik je daarvan?

  8. #2008

    Standaard

    De Digitech GSP1101 is voor zijn geld een hele goede deal. klinkt goed, makkelijk te programmeren, flexibele setups (4 kabel methode).

    ik gebruik EQ, Delay, reverb en tremolo. Maar hij zit er ook als backup. Kan rechtstreeks op de PA als er ergens iets verkeerd gaat. De preamp en speakersimulatie zijn ruim voldoende om een optreden af te maken.

  9. #2009
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Page Bekijk bericht
    De Digitech GSP1101 is voor zijn geld een hele goede deal. klinkt goed, makkelijk te programmeren, flexibele setups (4 kabel methode).

    ik gebruik EQ, Delay, reverb en tremolo. Maar hij zit er ook als backup. Kan rechtstreeks op de PA als er ergens iets verkeerd gaat. De preamp en speakersimulatie zijn ruim voldoende om een optreden af te maken.
    Als backup lijkt me inderdaad wel verstandig. Ik heb nog niet veel optredens, maar als het er wat meer worden moet ik daar zéker naar kijken.
    Ik ben erg tevreden over mijn setup met pedaaltjes pregain en gmajor2 postgain (klinkt allemaal echt super).
    Het gedoe met mijn POG en Memory Toy (zie het 'GCX Probleem' topic) werkt prima maar is zo weinig toepasbaar. Met een multieffect is dat misschien makkelijker op te lossen.
    Toch is het enige waar ik eventueel mee zit de wah. Ik gebruik nu een Dunlop wah maar zie mezelf over een poos wel draadloos gaan. Dan heb ik het liefst een wah in m'n rack, maar die moet dan, zoals met de Lexicon MPX G2, aan te zetten zijn met CCs (ipv PCs). Ik ga het testen, maar de wah in de Lexicon schijnt niet erg bijzonder te zijn. Vandaar mijn interesse in de GSP1101.

  10. #2010
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 juli 2010
    Locatie
    Tilburg, Noord-Brabant
    Berichten
    2.575

    Standaard

    Wat nieuwe aanwinsten, waaronder de Furman PL-PLUS E, Strymon El Capistan, RAILhead Effects The Preset, Roland SDE-2500 en Korg G4 (en nog een Roland RE-501 Chorus Echo)



    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top