Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 153 van 252 EersteEerste ... 53103143151152153154155163203 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.521 t/m 1.530 van 2514
  1. #1521
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Maar heeft de intellifex ook goeie effecten? Ik heb reverbs (vnlk hall en spring), delays (dual instelbaar) en chorussen nodig. Volgens mij ga ik heel blij zijn met de GM2.. (niet op de zaken vooruit lopen, eerst maar 'ns kijken of deze koper bijt).

  2. #1522
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Volgens mij is een Intellifex een super-apparaat, erg goeie reverbs, delays en chorusen.
    Ik heb er ook pas één gekocht om als back-up te dienen voor m'n Replifex.
    Ik was er echter vanuit gegaan dat ie ook relays had om kanalen te switchen v.d. amp, dat heeft ie dus niet, desondanks een erg goed apparaat, en inderdaad heel transparant. Ik heb hem tot nu alleen nog maar serieel geprobeerd.

    Een GM2 lijkt me ook wel wat, de meesten die ik erover hoor zijn er wel tevreden over.
    Yek1 heeft op z'n spullen-site (zie z'n sig) een aardig goede review staan v.d. GM2.

    En nu weer foto's?

  3. #1523

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht

    En nu weer foto's?

    eentje dan. een voorproefje. Dit is gewoon nog even het probeersel om te kijken wat ik wil werkt. Tot nu toe gaat het erg fijn.
    in de 1he zitten 2x tubescreamer, krank distortus maximus, lovepedal plexi, tremolo, filter, MI crunchbox.
    Bij de definitieve versie gaat er nog wel het een en ander veranderen maar tot die tijd is het wel leuk om te romelen...
    Laatst gewijzigd door Nocki; 10 juli 2009 om 12:04
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  4. #1524
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.813

    Standaard

    WTF heb je met je CAE gedaan, die kras

    Aub ook een fotoke van de achterkant/binnenkant van dat custom dingetje. Wel gaaf.

  5. #1525

    Standaard

    Kras is van de vorige eigenaar helaas. maar het gaat om de sound he. Kwa vormgeving is bob ook niet nummer 1

    Screw you guys, I'm going home!!!!

  6. #1526

    Standaard

    Het rack is af, deze ga ik morgen eens even aanvullen:

    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice


  7. #1527
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Netjes hoor, Sander! Ziet er erg praktisch uit.

  8. #1528

    Standaard

    Praktisch zeker, vroeger moest ik altjd alles aan en afsluiten, fx loop, channel switches etc.
    Niet te zien op deze foto: aan de achterkant is een uitsparing in het hout voor kabels, zodat deze nooit buiten de case lopen, en het laatje wordt op zijn plaats gehouden dmv een magneetje.
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice


  9. #1529
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 maart 2004
    Locatie
    Ramsel
    Berichten
    434

    Standaard

    Ik zie dat veel rackgebruikers hun amp heads in een verbreed rack plaatsen, meestal met nog wat mouche rond (zoals bij interessander). Is dat dan nog wel te doen met de koeling van die versterkers? Mijn Marschall JVM heeft bovenaan een ventilatierooster dat toch wel vrij warm wordt na een half uurtje spelen. Ik lees ook dikwijls verhalen van combo's die het niet meer trekken qua koeling, dus er moet toch wel wat warmte weg kunnen.
    Hoe doen jullie dat? Hebben jullie daar speciale materialen voor of heeft het te maken met bouwtechnieken?
    Het liep niet met de meisjes dus leerde ik gitaar
    Een hele slechte keuze want die mythe is niet waar
    Stoomboot - Groupies

  10. #1530

    Standaard

    Mijn versterker heeft geen rooster boven, de achterkant is geheel open, en hij heeft ook standaard een ingebouwde ventilator, dus dat komt wel goed!
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice


 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top