Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 152 van 252 EersteEerste ... 52102142150151152153154162202 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.511 t/m 1.520 van 2514
  1. #1511
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Ja maar een effectunit heb ik al. Is de Intellifex overigens wel transparant genoeg? Misschien moet ik wel helemaal niet terug want parallel klinkt echt heerlijk.

  2. #1512
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 december 2001
    Locatie
    Gendt (gld)
    Berichten
    1.508

    Standaard

    Heeft mijns inziens de beste interne mixer van alle FX-units.

  3. #1513
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.813

    Standaard

    met 2 Multi's kun je d'r 1 pre-gain (serieel) en 1 post-gain (parallel) hangen.

    Daarnaast staan die *fexen van rocktron bekend om hun transparantie: als je de Hush niet gebruikt, blijft je droge signaal onaangetast.


    ....toch?

  4. #1514

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hole Bekijk bericht
    met 2 Multi's kun je d'r 1 pre-gain (serieel) en 1 post-gain (parallel) hangen.

    Daarnaast staan die *fexen van rocktron bekend om hun transparantie: als je de Hush niet gebruikt, blijft je droge signaal onaangetast.


    ....toch?

    Ligt wel even an welke multi effecte unit. Een G-force kan je tussen gitaar en preamp hangen maar een Gmajor bijvoorbeeld niet. Heeft met de ingangsimpedantie temaken dacht ik. helemaal zeker waarom weet ik neit maar niet elke fx unit kan voor je preamp.

    De Intellifex kan je zeker als volume controller gebruiken in je rack. werkt ie super voor. Zolang je m prehush instelt is er geen vuiltje aan de lucht en behoudt je je tone.
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  5. #1515
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Gisteren heb ik mijn mixer op HRI gezet en vanmorgen (half uur geleden) kreeg ik een privébericht van een geïnteresseerde uit Roemenië. Nu even bezig met het sturen van informatie en plaatjes. Wie weet...

  6. #1516
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.813

    Standaard

    Hey LM! Ik zag em al staan op HRI ja.

    Nou hopelijk wil ie 'm hebben, dan kun je aan de GM2


    ...en misschien vanavond voor mij ook nieuwe foto's hier..ooh spannend....

  7. #1517
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 november 2002
    Locatie
    moppelt
    Berichten
    1.822

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chiel Bekijk bericht
    Heeft mijns inziens de beste interne mixer van alle FX-units.
    Alhoewel ik tegenwoordig het met een gewoon Replifexje doe, ben ik daar dik tevreden over.
    Series is goed, maar parallel klinkt ie toch ietsje beter met mijn Star-T-Rack.
    Ideaal vind ik de keuze om met één globale instelling series of parralel te kiezen, super.

  8. #1518
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 februari 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    1.124

    Standaard

    Eigenijk wel een aardig plan ja, met die Intellifex. Gewoon in serie achteraan hangen en via een expressiepedaal en Controller Assignment het volume regelen. Analoog pad van de Intellifex is nog steeds state-of-the-art!

    Aan de andere kant, als je daar 200 of zo aan uitgeeft, is het nog maar 290 naar een G-Major 2, waarbij je ook nog geld terugkrijgt voor je G-Major/1.......
    Alexander van Engelen

  9. #1519
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hole Bekijk bericht
    Hey LM! Ik zag em al staan op HRI ja.

    Nou hopelijk wil ie 'm hebben, dan kun je aan de GM2


    ...en misschien vanavond voor mij ook nieuwe foto's hier..ooh spannend....
    Kicken! Ik zou nog steeds foto's maken van mijn Music Man. Gisteren (of woensdag?) was ik het echt van plan, maar nou blijkt dat m'n pa beide fotocamera's mee heeft genomen op vakantie (of ze heeft verstopt :P). Het zal dus nog moeten wachten. Helaas.

    Het lijkt mij fijn om aan de GM2 te gaan want dan kan ik m'n setup weer op een veel eenvoudigere manier gebruiken. En pregain effecten kunnen later altijd nog in een tray met een GRX4 komen, dat is natuurlijk geen probleem (gas!). Maar op dit moment zou ik alleen een phaser kunnen bedenken :P. Misschien dat harmonizers, pitch shifters en octavers pregain mooier klinken. Gaan ze dan meer als gitaar klinken omdat er daarná nog gain overheen gaat? Nu klinkt het een beetje nep.

  10. #1520
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.813

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yek1 Bekijk bericht
    Analoog pad van de Intellifex is nog steeds state-of-the-art!
    ..en modulated delays (icm met GM1)

    enige nadeel van die dingen: de wallwart

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top