Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 103 van 252 EersteEerste ... 35393101102103104105113153203 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.021 t/m 1.030 van 2514
  1. #1021
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Zomaar even een interesse-vraagje tussendoor. Ben je zo'n enorm actieve bassist dat je draadloos nodig hebt? Onze bassist loopt meestal niet meer dan 5 stappen per nummer. Behalve bij repetities (bladmuziek van de toetsenist bekijken bv). Hij heeft het dus absoluut niet nodig en dan is draad een stuk makkelijker.
    Ben jij wel zo springerig dat je het hele podium over loopt? Ik zit zelf ook te twijfelen over het aanschaffen van een draadloos systeem. Het klinkt enorm vet, maar ik weet niet of het echt nodig is. En draad klinkt beter.

  2. #1022
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 augustus 2008
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    929

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling Bekijk bericht
    Ik heb de XDS95 en dus ">150 feet line-of-sight (may vary due to local conditions)" (~50 meter)
    Harold,

    waar heb je die besteld, en wat heb je dr voor betaald ? (us neem ik aan?)

  3. #1023

    Standaard

    Zeg draadloze mannen, wordt het niet eens tijd voor een eigen topic?! Ik wil knopjes zien! En Lampjes!
    https://soundcloud.com/paul-van-egmond/

    "Unfortunately Common sense on this rock we call Earth is so rare it's a damn superpower." - Anon.

  4. #1024
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paulusdeBKB Bekijk bericht
    Zeg draadloze mannen, wordt het niet eens tijd voor een eigen topic?! Ik wil knopjes zien! En Lampjes!
    is niet eens zo'n slecht idee.
    Ik moet overigens nog steeds foto's van mijn rack plaatsen :$. Komt er steeds maar niet van :P.

  5. #1025
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 juli 2007
    Locatie
    Zevenbergen
    Berichten
    605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Zomaar even een interesse-vraagje tussendoor. Ben je zo'n enorm actieve bassist dat je draadloos nodig hebt? Onze bassist loopt meestal niet meer dan 5 stappen per nummer. Behalve bij repetities (bladmuziek van de toetsenist bekijken bv). Hij heeft het dus absoluut niet nodig en dan is draad een stuk makkelijker.
    Ben jij wel zo springerig dat je het hele podium over loopt? Ik zit zelf ook te twijfelen over het aanschaffen van een draadloos systeem. Het klinkt enorm vet, maar ik weet niet of het echt nodig is. En draad klinkt beter.

    Ik heb nu geen draadloos, maar wil het graag.

    Om je vraag te beantwoorden, ja, ik ben erg actief. Ik spring en loop vrij veel rond. Ik heb erg goede kabels maar toch vind ik draadloos echt erg tof. Heb laatst over een systeem gespeeld als test, de vrijheid is zo lekker .

  6. #1026
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dude Bekijk bericht
    Harold,

    waar heb je die besteld, en wat heb je dr voor betaald ? (us neem ik aan?)
    Ik heb destijds in totaal 1600,- betaald voor 2 XDS95's en 2 XDR95's. (dus 2 x pedaal en 2 x 19"). Allen met 'upgrade kabel' en inclusief alles.

    Dat maakt 300,- voor het pedaaltje en 500,- voor de 19" versie.

    Natuurlijk komt al dit moois uit den US and A en dit maal bij Sweetwater. PM voor een contactpersoon die misschien nog wel wat korting kan uitdelen!

  7. #1027

    Standaard

    Ik heb maar een 2He rackje gekocht voor de poweramp want die was toch best zwaar en onhandig op 4He. kwam omdat de lade die erbij zat ook best zwaar is.
    Ook heb ik een 8HE gekocht omdat eens te proberen of dat in combibatie werkt maar dat is toch te groot en te zwaar. dus ik houdt het voorlopig toch even hierop.
    Kunnen jullie niet zeggen datik niet geluisterd heb he

    Screw you guys, I'm going home!!!!

  8. #1028
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.813

    Standaard

    Doe es sokken aan joh

    Welk merk zijn die cases?

  9. #1029
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 juli 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    290

    Standaard

    Ja! En effe de plintjes stoffen en eens een beetje opruimen, ik zie je rack bijna niet!!

    Maar je rack ziet er netjes uit, al toegekomen aan het afwerken van de binnenkant?

  10. #1030

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hole Bekijk bericht
    Doe es sokken aan joh

    Welk merk zijn die cases?
    hihi... Ik heb volgens mij honderd van die gear foto's waar mn tenen op staan. vaak worden ze later weggeknipt maar vroeger deed ik het helemaal vaak.
    Volgens mij zijn er 2 cases van Stagg (onderste 2)en de bovenste weet ik niet.

    Ik heb nu dus een 8he en een 4he over... is weer een reden om te vullen he


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram78 Bekijk bericht
    Ja! En effe de plintjes stoffen en eens een beetje opruimen, ik zie je rack bijna niet!!

    Maar je rack ziet er netjes uit, al toegekomen aan het afwerken van de binnenkant?
    Ja dit is echt de rommelhoek van het huis... een grote bende!

    de binnen kant zal ik eens foto's van maken... dat is nu wel ver in orde. zullen geen gweldige foto's zijn want het is natuurlijk erg krap en donker in een 4he!
    Screw you guys, I'm going home!!!!

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top