Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: ibanez tc 10

  1. #1

    Standaard ibanez tc 10

    ik had een vraagje over de twin cam chorus van ibanez... ik had er nog nooit van gehoord ofzo tot een maat van laatste zei dattie er 1 had die hij wou verkopen voor 15 euri. Ik dacht dat is een nette prijs het zal wel troep zijn...weet een van jullie meer over dit pedaal?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 september 2003
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    4.296

    Standaard

    Hoe dan ook, je valt je er geen buil aan!
    1. Roland Cube 15x mag weg tegen elk aannemelijk bod!
    2. Rivera Suprema 55 inclusief extra set nieuwe buizen en Weber beamblocker. Fatsoenlijk bod gevraagd!

  3. #3

    Standaard

    Meteen doen. 15 euro is belachelijk laag. Als het een echte maat is vertel je em dattie z'n huiswerk eens moet gaan doen.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  4. #4

    Standaard

    nouja dat ie meer waard is lijkt me duidelijk, hoeveel zou dan ongeveer moete zijn? ik kan er namelijk wenig op internet over vinden.

  5. #5

    Standaard

    Ik ben inmiddels in het bezit van dit leuke chorus pedaaltje.. heb alleen een vraagje.. Er zitten namelijk 2 uitgangen op.

    een Out.. en een Inv Out.

    Wat is het verschil?

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    788

    Standaard

    Ik weet niet hoe het bij dit specifieke pedaal zit, maar bij veel chorussen is dat om een stereo effect te krijgen. Dan sluit men de twee outputs op verschillende versterkers aan en klinkt het geluid drie-dee als het ware.
    “I’m all in favor of getting grants for musicians. Or any other good brand of Scotch.” (Pepper Adams)

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 mei 2005
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    6.256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dunnoaname
    Ik weet niet hoe het bij dit specifieke pedaal zit, maar bij veel chorussen is dat om een stereo effect te krijgen. Dan sluit men de twee outputs op verschillende versterkers aan en klinkt het geluid drie-dee als het ware.
    Ja inderdaad zo iets zou het misschien wel zijn..
    Net als bij Digitech,Dry out en Wet out...Maar dat Dry en Wet snap ik dus niet...waarom niet gewoon Output 1 en Output 2?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top