Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567
Weergegeven resultaten: 61 t/m 70 van 70
  1. #61
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juli 2003
    Locatie
    Batman
    Berichten
    10.472

    Standaard

    Ik vond het erg goed, ondanks een paar zeikerds die alleen letten op gitaarsolo's, het gaat om de nummers.

    Enige minpuntje was dat de twee andere gitaristen (sg en sunburst strat kerel) nogal scherp afgesteld stonden.

  2. #62
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 november 2005
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    101

    Standaard

    Ik was er ook, heb wel ontzettend genoten. Stond 5 meter van Clapton vandaan. In het begin was het idd redelijk weinig communicatie van Clapton met het publiek. En hij soloot natuurlijk ook niet bij elke nummer zo intens aangezien hij al 60 is he! vergeet dat niet.

    Hier uitgebreide review van me:
    http://www.whereseric.com/tour/europ...therlands.html

    was echt een top avond!
    Fender Stratocaster Eric Clapton Signature

  3. #63
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kamicolo
    Ik was er ook, heb wel ontzettend genoten. Stond 5 meter van Clapton vandaan. In het begin was het idd redelijk weinig communicatie van Clapton met het publiek. En hij soloot natuurlijk ook niet bij elke nummer zo intens aangezien hij al 60 is he! vergeet dat niet.

    Hier uitgebreide review van me:
    http://www.whereseric.com/tour/europ...therlands.html

    was echt een top avond!
    wat een onzin zeg ! Alsof soleren leeftijdgebonden is ! Kom op man ! Larry Carlton is nog ouder dan Clapton en die soleert hem er echt vierkant uit dus beetje lariekoek !

  4. #64
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 november 2005
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01
    wat een onzin zeg ! Alsof soleren leeftijdgebonden is ! Kom op man ! Larry Carlton is nog ouder dan Clapton en die soleert hem er echt vierkant uit dus beetje lariekoek !
    Volgens mij voegt je reactie niets toe aan dit topic. Dat jij nou geen Clapton fan bent en genoeg andere wel hoef je dat niet steeds te laten weten.
    Fender Stratocaster Eric Clapton Signature

  5. #65
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juli 2002
    Locatie
    Wassenaar
    Berichten
    144

    Standaard

    Heb het erg naar mijn zin gehad gisteren. Ben vooral in de ban geraakt van Derek Trucks, hij was mij nog niet zo bekend maar wat een waanzinige gitarist is dat ventje ! Beste sound en beste spel van de gitaristen op het podium.

  6. #66

    Standaard

    ik doe al drie jaar de publiciteit van Derek Trucks en zijn eigen band The Derek Trucks Band.
    Dus gisteren naar het concert van Eric Clapton geweest: backstage card.
    En idd: Het is meer Derek Trucks met Eric Clapton.

    Ik heb staan genieten van Derek: ik ken hem zeer goed dus ik was echt trots op hem. In mijn ogen is hij, en wordt hij één van de belangrijkste gitaristen van dit moment: hij kan werkelijk alles spelen en heeft genoeg aan zijn gitaar en versterker: dus geen effecten en plectrum.

    Zijn nieuwe cd is volgens mij te koop in Nederland, maar de live-cd kan je bestellen via zijn website www.derektrucks.com

    Derek is the man (ook leuk hem na het concert te spreken terwijl Clapton gedag komt zeggen!)

  7. #67
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2004
    Locatie
    Brasschaat
    Berichten
    599

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door amsterdamman
    hij kan werkelijk alles spelen en heeft genoeg aan zijn gitaar en versterker: dus geen effecten en plectrum.
    Én bottleneck!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door amsterdamman
    Derek is the man (ook leuk hem na het concert te spreken terwijl Clapton gedag komt zeggen!)
    Patser

    Cheers,

    Bart
    Life is music!

  8. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door amsterdamman
    ik doe al drie jaar de publiciteit van Derek Trucks en zijn eigen band The Derek Trucks Band.
    Dus gisteren naar het concert van Eric Clapton geweest: backstage card.
    En idd: Het is meer Derek Trucks met Eric Clapton.

    Ik heb staan genieten van Derek: ik ken hem zeer goed dus ik was echt trots op hem. In mijn ogen is hij, en wordt hij één van de belangrijkste gitaristen van dit moment: hij kan werkelijk alles spelen en heeft genoeg aan zijn gitaar en versterker: dus geen effecten en plectrum.

    Zijn nieuwe cd is volgens mij te koop in Nederland, maar de live-cd kan je bestellen via zijn website www.derektrucks.com

    Derek is the man (ook leuk hem na het concert te spreken terwijl Clapton gedag komt zeggen!)
    Erg leuk.

    Derek trucks was inderdaad geweldig. Jammer alleen dat ik geld had betaald om clapton te zien spelen. Ik ken derek trucks z'n werk wel (ben een erg grote van z'n vrouw overgens susan tedeschi, geweldige zangeres/gitariste) en als hij een optreden in NL met hem in lead zo ik zijn gaan kijken. Mijn punt was (maar dit zijn de meeste kennelijk niet met me eens) dat ik daar was om eric clapton te zien soleren. Ik las op where's eric dat mensen vonder dat er ''playfull interaction'' was tussen trucks en clapton. Dit is gewoon niet zo clapton maakte het zich er makkelijk van af en dat vind ik jammer want ik had hem graag wat meer gehoord.


    Maar ik moet zeggen dat ik al met al wel van de avond heb genoten (ik hou van de derek and the dominoes periode en daar had hij nu veel materiaal van) en als clapton zijn solo's uitbesteed dan zijn er weinig mensen aanwie hij het beter kan uitbesteden dan derek trucks.

    Maar goed clapton is pas 61 en hij heeft vaak genoeg gezegd dat ie net als bb king pas ophoud als ie in z'n graf ligt. dus ik zie hem nog wel eens ergens.

  9. #69

    Standaard

    idd clapton speelde niet zoveel. Voor mij was het te gek dat Derek zoveel solo's gaf maar ik kan me voorstellen dat je daarvoor niet betaal.
    En Clapton zei ook niet zoveel. Ik vond het meer een verplicht nummer.

  10. #70

    Standaard

    Ik heb ook Robert Cray en t eerste nummer van Clapton gemist, maar voor de rest was het toch zeer de moeite waard. Het was niet een van de beste concerten die ik ooit heb gezien, maar wel een van de beste artiesten die ik ooit heb gezien. En Clapton had aan zijn humeur te zien net als de helft van het publiek een paar uur in de file gestaan waarschijnlijk ook het hele voorprogramma gemist, ja daar wordt je niet blij van.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top