Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 61
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.913

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram+
    Dat ziet er echt vet uit.

    Misschien heb je het in een andere thread ook al vermeld (maar dan is het misschien handig ook hier neer te zetten), maar hoe moet je deze zien in vergelijking met je Fuzzwork Orange?
    Nou, ik was dus bezig met 2 types Fuzz;
    een 2-knops variant=effectief een 'hot rodded' Fuzz Face. Qua geluid heel erg de solo-sound uit "American Woman" van Guess Who. Zingend, neuzig/viool-achtig, veel sustain. Deze accepteert ook makkelijk Germanium transistoren, als je een wat mildere/wollerige sound zou willen.

    een 3-knops variant= een verre doorontwikkeling van de Fuzz Face, welke ondanks z'n silicium transistoren toch heel rond klinkt, mbv de nodige filtering.
    Deze kan van bijna overdrive-achtige sounds tot smerige fuzz, maar blijft subtieler dan de 2-knops FUzz. De 3e knop is een soort 'bias' knop, waarbij je de 'grit' erin of eruit kan draaien; dus van overdrive tot fuzz, simpel gezegd.


    Nou wilde ik ze dus allebei gewoon als 'Fuzzwork Orange' aanbieden, maar dat zou toch verwarring geven denk ik. Dus ik zit er nu over te denken om de 2-knops varianten dan maar onder de naam Miami Fuzz (of zou Miami Vuzz nog beter zijn?) te maken.
    Deze eerste is in 2 dingen uniek; het Ferrari lettertype voor 't HWA font (ode aan Sonny's zwarte Daytona 265) en de gekleurde labels Fuzz en Level. Die worden hierna zwart.

    Mocht er nou iemand zijn die zoiets heeft van "nee joh, die 2 knops versie moet <...> heten" hoor ik 't graag. Maar qua layout enzo vond ik de Miami Fuzz wel erg stoer geworden. (en de knoppen kleuren er zo goed bij )
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  2. #12

    Standaard

    Vet pedaal hoor, Speedy, ziet er erg dope uit. Wanneer komen de The A-Treamolo, Magnum EQ en A-Baywatch-box uit?
    Ben je nog van plan iets van een site op te zetten?

    (en is 't mailtje aangekomen met Ed?)

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.913

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hoofd
    Vet pedaal hoor, Speedy, ziet er erg dope uit. Wanneer komen de The A-Treamolo, Magnum EQ en A-Baywatch-box uit?
    Ben je nog van plan iets van een site op te zetten?

    (en is 't mailtje aangekomen met Ed?)
    Yep, heb de Ed-mail!
    Site komt nog (ooit, hopelijk voor Juni)

    Ik zal de andere namen onthouden
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juni 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.454

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rock&Roll
    Simpel hoor: fuzz verdraagt gebufferde pedalen niet zo goed, verknoeid de sound een beetje, dus ofwel gitaar rechtstreeks in de fuzz, ofwel moet het pedaal ervoor true bypass zijn.
    Een wah of een 'Face' 90 ervoor gaat toch wel? Ik heb trouwens nu ook de clean sanchez in het begin van de lijn staan (en staat permanent aan), dat wordt dus een probleem?
    Najaarsaanbieding!
    • Custom pedalboard met ingebouwde voeding
    Check mijn advertenties

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon
    Ik zal de andere namen onthouden
    Man, ik heb er nog veel meer voor je

    s-M*A*S*H* box
    Reverbely Hills Cop
    The Tubes of Hazzard (buizen od?)

    Naja, laat maar weten als je meer namen nodig hebt, ik schud ze zo uit m'n mouw

  6. #16

    Standaard

    dude,ziet er gelikt uit!

    ik zit nog wel te wachten op een Tremelo en een compressor van jou hand. als je die ooit levert voor je normale prijs, heb je aan mij vast een klant.
    You're not drunk if you can lie on the floor without holding on."
    -- Dean Martin

  7. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hoofd
    Man, ik heb er nog veel meer voor je

    s-M*A*S*H* box
    Reverbely Hills Cop
    The Tubes of Hazzard (buizen od?)

    Naja, laat maar weten als je meer namen nodig hebt, ik schud ze zo uit m'n mouw
    dan mag er ook wel eentje naar jou genoemd worden, bijv. Hoofdschakelaar voor een a/b boxje?

  8. #18

    Standaard

    Neat!!

    heeft de 2 knops nog wel een interne trimmer voor de bias?

    damn, ik vind ze er beiden goed uitzien! ...

    hm...

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 mei 2005
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    6.256

    Standaard

    Remco,dat er weer super uit!!
    Echt heel mooi gedaan (y) rete vet die decals enzo Heb je binnekort voor mij nog wel keer tijd om een footswitch te maken?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 januari 2003
    Locatie
    Waar mijn huis woont??
    Berichten
    442

    ideetje

    Er moet zeker ook iets te doen zijn met Knight Rider...
    [It takes a man to suffer ignorance and smile]

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top