Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    1.214

    Standaard

    Bij mij willen de moertjes waarmee de tremolo-pook-houder vast zit nog wel eens los trillen waardoor er speling onstaat tussen de pook en de brug. Kan dat het zijn?
    Webshots
    Deze zin is onwaar ~ Gödel
    Te koop: Seymour Duncan Invader (zwart) igs

  2. #12

    Standaard

    ik weet niet of ik het juist heb maar ik heb ook een maverick en er trilde ook iets mee...dat bleek de trussrod te zijn. Die zat namelijk los...En er zijn wel meerdere Mavericks die daar last van hebben(staat ook op de homepage van gitaarnet bij het review gedeelte)

    Edit: Toch lekkere gitaartjes é ?

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2005
    Locatie
    A, A
    Berichten
    1.733

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stitch
    Bij mij willen de moertjes waarmee de tremolo-pook-houder vast zit nog wel eens los trillen waardoor er speling onstaat tussen de pook en de brug. Kan dat het zijn?
    Ik denk het niet, want als ik de gitaar gewoon recht op de grond zet, hoor ik wat "vallen" in de gitaar, hoor ik een kleine metaalachtige "klunk" en heb ik er geen last meer van...en dit gebeurt me n paar keer per week. Iemand een idee? En suggesties waarop ik moet lette als ik de zooi open schroef?
    Band: View for a Day (alternatieve poprock, eigen werk)
    KLIK: Site, facebook, twitter, youtube

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 januari 2006
    Locatie
    Boxtel, Brabant
    Berichten
    1.773

    Standaard

    @ bigboy

    Bedankt voor de tip! maar ik denk niet dat het in dit geval de oorzaak is omdat je de rinkeling enkel hoort als je de a aanslaat, of het is een hele bijzondere resonantie gevoelige thussrod

    En inderdaad buiten de rammel zijn het geweldige gitaren. Spelen als boter. Ik heb op PRSen gespeeld die ik minder vind (oh god zou ik nu commentaar gaan krijgen?)
    Voor mij, komt altijd een ander.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top