Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 maart 2002
    Locatie
    Op een strandje langs de Waal
    Berichten
    3.948

    Standaard

    Ah, ok. Weer iets geleerd. Maarrrrr, volgens die site (waarmee ik niet wil zeggen dat die pipo per definitie gelijk heeft) is die tweede foto de kop van wat men bij Fender Jap. een 68RI noemt. En het is natuurlijk niet de eerste keer dat men bij Fender "niet helemaal correcte details" hanteert.
    En is er (voor zo ver ik kan zien) ook geen 66RI.
    Curiouser and curiouser said Alice....

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quink
    Ah, ok. Weer iets geleerd. Maarrrrr, volgens die site (waarmee ik niet wil zeggen dat die pipo per definitie gelijk heeft) is die tweede foto de kop van wat men bij Fender Jap. een 68RI noemt. En het is natuurlijk niet de eerste keer dat men bij Fender "niet helemaal correcte details" hanteert.
    En is er (voor zo ver ik kan zien) ook geen 66RI.

    Ok, ok...
    Ik wil niet zeggen dat ik 100 % gelijk heb, maar als ik denk aan de 66'ers die ik heb gezien, denk ik dat dit een 66er is...
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 maart 2002
    Locatie
    Op een strandje langs de Waal
    Berichten
    3.948

    Standaard

    Maar *is* er wel een Japanse 66RI? Ook in die thread van het fenderforum die Dejohan heeft gepost gaat het over een 68RI.
    Curiouser and curiouser said Alice....

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quink
    Maar *is* er wel een Japanse 66RI? Ook in die thread van het fenderforum die Dejohan heeft gepost gaat het over een 68RI.

    Dát weet ik eigenlijk niet
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.337

    Standaard

    KIJK! En DAT is nou de reden waarom ik het jullie vraag. Dank tot dusver voor de reacties! Volgens iemand die mij mailde, ging het hier om een "uniek" exemplaar (freak of nature :-)), oftewel: Fender houdt zich niet altijd aan de regels. De stempel in de body en hals zijn "identiek", dus die horen zeker bij elkaar. Hij komt uit 1999, dus hebben ze niet alle onderdelen "opgemaakt" bij Fender?

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Je hebt een pm, joh
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top