Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 28 van 28

Discussie: Wat te kopen

  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 februari 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    462

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bart_g
    Ik zie dat modeling verhaal ook niet zo zitten. Ik houd normaal niet zo van dingen die iets na doen. (noem een vw golf met "ferrari" geluid). Ik zou wel graag een buizenversterker kopen, vind dat over het algemeen beter klinken en het heeft wel iets.

    Squier ben ik idd ook al regelmatig tegengekomen en lijkt me ook wel iets. Ik koop liever niet tweedehands. Het lijkt me beter om iets met garantie te kopen en een plaats te hebben waar je terug kunt gaan om nog wat te vragen.

    Waar in Nederland kan ik trouwens Dean gitaren kopen?? Ik heb diverse webshops doorgespit, maar ik kan ze nergens vinden... Ben ik nou zo scheel??
    een buizenversterker klinkt natuurlijk beter maar daar betaal je ook voor. Kijk eens naar de epiphone valve junior! Die is naar ik weet volledig buizen (correct me if im wrong). Deans zijn onder andere verkrijgbaar bij feedback (www.feedback.nl), en kijk voor de valve jr. eens op www.nederlandmuziek.nl.

  2. #22

    Picker

    als je toch voor buizen gaat dan misschien ibanez mini buizen genaamd valbee
    ik heb hem nog nooit gehoord maar misschien wel interessant...

    ik weet alleen niet of een behoorlijke goedkope buizenamp te vergelijken is met een "echte" buizenamp... als je begrijpt wat ik bedoel... kwaliteit betaal je nou eenmaal voor..

    sterkte met kiezen
    erik

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 januari 2006
    Locatie
    Wijk en Aalburg
    Berichten
    496

    Standaard

    Ik moet idd maar eens wat gaan proberen. Hoe zijn trouwens de ibanez gitaren? Ik zag bijvoorbeeld de Ibanez SA 120 BK voor 250 euro. Is dat wat voor die prijs???

  4. #24
    Junior Member
    Geregistreerd
    31 december 2005
    Locatie
    krommenie
    Berichten
    15

    Standaard

    een goedkope stratocaster is geweldig om op te beginnen, en je kunt er kwa geluid veel kanten mee op... john frusciante en die lead gitarist van pearl jam gebruiken strats
    God bestaat niet meer, hij is al dood...--> Jimi Hendrix

  5. #25

    Standaard

    Ga eerst maar eens wat modelling amps proberen, dan denk je er misschien anders over. Je hebt in ieder geval veel meer mogelijkheden dan met een goedkope buizenamp, daar zitten echt niet meer dan twee kanalen op.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

  6. #26

    Amp !

    sommige vinden al die toeters en bellen gewoon niet nodig, ik hoor daar zelf ook bij...

    doet me denken aan de reclame van HighWatt in de nieuwste feedback catolugus...

    "onboard effects really suck your tone..."

    zoiets iig
    vond hem wel leuk

    voor de topicstarter ga maar luisteren wat je mooi en handig vind, als modeling je wel bevalt vanwege de mogelijkheden dan moet je daar zeker voor gaan

    sterkte
    erik

    ps; twee kanalen is toch eigenlijk meer dan genoeg : )

  7. #27

    Picker

    ohja...

    strat is DE gitaar, voor mij wel iig
    kan alles en doet alles

    erik

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 januari 2006
    Locatie
    Wijk en Aalburg
    Berichten
    496

    Party

    Het is wel duidelijk dat het een strat gaat worden. Welke is nog maar de vraag...

    De versterker ga ik idd maar eens proberen, misschien vind ik dat modeling wel helemaal geweldig.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top