Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 35 van 35

Discussie: Nieuwe ESP gitaren

  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 december 2002
    Locatie
    Mechelen (B)
    Berichten
    1.858

    Standaard

    De 600 series ltd sigs kosten een dikke 1000 euro hier.

    Verschillen vanaf dit jaar quasi niks meer van specs met de duurdere custom shop modellen, waar er vroeger bijvoorbeeld al eens all maple bodies met maple necktrough gebruikt werdden ipv maple & alder ..)
    Zeg maar Jos...

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Locatie
    Horssen
    Berichten
    956

    Standaard re

    [qoute]Ik gas al enige tijd serieus op een ESP Viper, kan iemand me vertellen of zo'n ding meer bottom heeft dan een Gibson SG, wat voor mij de voornaamste reden was er niet 1tje te nemen.[/quote]

    Ik heb een 2004 standard series ESP Viper en ik vind het een meesterlijke gitaar, heb de emg's vervangen door SD's. Ik heb ehm nooit echt vergeleken met n SG maar hij word ook veel gebruikt in de HC/Metal(core) net als de SG's dus met het geluid zit et wel snor. Het 2004 model had in tegenstelling tot wat op de website vermeld was een set thru neck (ipv een set neck) een hiel heeft ie dan ook niet.

    echt n fijne gitaar, heeft wel n beetje last van kopzwaarte maar dat vind ik geen probleem en (sommige) sg's schijnen daar ook last van te hebben.
    Te Koop:
    EMG 81+60, incl 3 pots en batterij clip
    Audiotechnica ATW 1451 wireless
    1000 Miles Ahead RIP

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 december 2002
    Locatie
    Mechelen (B)
    Berichten
    1.858

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door casper innosence
    Ik heb een 2004 standard series ESP Viper en ik vind het een meesterlijke gitaar, heb de emg's vervangen door SD's. Ik heb ehm nooit echt vergeleken met n SG maar hij word ook veel gebruikt in de HC/Metal(core) net als de SG's dus met het geluid zit et wel snor. Het 2004 model had in tegenstelling tot wat op de website vermeld was een set thru neck (ipv een set neck) een hiel heeft ie dan ook niet.

    echt n fijne gitaar, heeft wel n beetje last van kopzwaarte maar dat vind ik geen probleem en (sommige) sg's schijnen daar ook last van te hebben.
    Viper standards hebben altijd al een set-in neck gehad maar de joint is weggewerkt...
    Zeg maar Jos...

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Locatie
    Horssen
    Berichten
    956

    Standaard re

    kan, maar op de website stond destijds gewoon Set Neck (dus met hiel) en een set thru is set neck zonder hiel. En er zijn oudere vipers die bolt on zijn. Ook nieuwe ESP (geen ltd's) vipers voor de japanse markt zijn nog bolt on. (zitten een paar hele mooie bij) (zie www.espguitars.co.jp)
    Te Koop:
    EMG 81+60, incl 3 pots en batterij clip
    Audiotechnica ATW 1451 wireless
    1000 Miles Ahead RIP

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2005
    Locatie
    Putten
    Berichten
    1.293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kevin-D
    GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAS!!!! De stripes vind ik minder dan op het vorige japanse model... maar... GAAAAAAAAAAASS!!!
    +25 (aangaande de Laiho sigs)

    Ff sparen, wat zou zo'n ding ongeveer moeten gaan kosten?
    Epiphone Les Paul Standard Plus
    Marshall MG100DFX 100 Watt
    Line6 POD XT

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top