Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1

    Standaard Welkom + regels op het Lessen forum

    Hallo en welkom op het subforum Lessen!

    Ik zal me even voorstellen, ik ben Reel Big Fish en ik ben de moderator hier! Daarom zal ik jullie een paar regeltjes geven waar je je aan zult moeten houden;
    • Je mag hier je lessen aanbieden, maar ook vragen.
    • Eén topic is genoeg. Hiermee hou je het forum schoon, zodat je meer plezier hebt van het forum, omdat het alleen maar sneller blijft.
    • Niet te ongeduldig zijn! Hiermee bedoel ik dat je niet na een kwartier een post moet maken waarin staat "niemand??" of iets dergelijks. Wacht en gij zult krijgen...
    • Vermeld, om het forum overzichtelijk te houden, in de titel de locatie van de (dan wel gezochte, ook handig te vermelden) lessen. Voorbeeld: Gezocht: lessen in de buurt van Amsterdam.
    Opmerkingen/aanmerkingen/vragen? Stuur mij een pm.

    Veel plezier,

    Reel Big Fish!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lutz
    kzou toch maar eens men amp opengooien, je weet tegenwoordig nooit waar al die illegalen zich huisvesten

  2. #2

    Standaard

    De laatste tijd krijg ik erg veel meldingen over eventuele spam, maar alle threads zijn in feite spam in dit subforum. Of dit nou door een particulier of een muziekschool is; lessen vragen/aanbieden mag gewoon.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lutz
    kzou toch maar eens men amp opengooien, je weet tegenwoordig nooit waar al die illegalen zich huisvesten

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top