da programma van duncan amps heb ik, samen met de tone stack designer, alleen va nde psu snap k geen tiet. k kan gwoon niets nabouwen met dat programma. t schema is idd samengesteld met paint,

1) waarvoor dient dat circuit met die leds naast de tekst "cathode follower"? een soort fuzz oid?
jah voor n soort fuzz, e.v met germanium diodes, ff kijken wat t word.

3) je hebt straks redelijk veel volume en gain knoppen in je versterker zitten omdat je dat extra stuk preamp eraan hebt geplakt, een beetje onnodig lijkt me
volume,1gain(dual ganged), 1master. dat valt mee toch? en natuurlijk de tonestack. totaal iets van 2 pots.
4) het lijkt me dat je vrij onbewust stukjes preamp aan elkaar probeert de lijken zonder dat je te veel let op de toon die daaruit zou kunnen ontstaan, of anders verwoord, als ik zoiets als dit zou maken, zou ik de preamp (gain stages etc.) waarschijnlijk anders hebben ingedeeld... ik denk bijvoorbeeld dat jouw preamp channel 1 wel eens behoorljik dun zou kunnen gaan klinken
klopt, dat had ik zelf ook al gezien:P dat is al verandert
5) er staat niet bij welke eindbuizen er worden gebruikt
2x EL84
6) ik heb niet echt veel verstand van kanaal switching ed. maar ik denk dat jouw kanaal scheiding niet zal voldoen en dat er sprake zal zijn van overspraak, tenzij dit bedoeld is natuurlijk
n kanaalscheiding is eigelijk het verkeerde woord. t is 1 kanaal, met 2 apart versterkte stages, een bright en dark stage, die je mixt met de 2 volume knoppen.
7) denk je dat je de ultralineaire instelling vaak zult gaan gebruiken? dit is namelijk vrij onpopulair of onconventioneel bij gitaarversterkers.
uh, heb geen idee. heb zelf eigelijk geen ervaring met UL, en als het niets is dan trek ik hem er gwoon uit, en bedraad hem anders:P

btw bedankt Neg k3 en aad voor julllie posts