Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14

Discussie: Taylor T5

  1. #11
    Member
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Locatie
    Helmond (na 10-2009 Zwolle)
    Berichten
    63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snuiter
    Ik heb ook interesse in een Taylor T5, met name de T5 Custom Koa, maar die krengen zijn duur, .



    @ Vester, graag!

    WAUW! Das nou een gitaar waar liefde op het 1e gezicht standaard erbij geleverd wordt DAMN wat een prachtig stukje hout

  2. #12

    Standaard






    ik hoop dat jullie er wat aan hebben, en sorry voor het verkloten van de layout
    TE KOOP

    Eminence The Governor 16
    prima speaker in uitstekende staat (nieuw)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bert k
    Pluto was de Romeinse god van de onderwereld. Groot en gruwelijk en afschrikwekkend. En daar noemen we die afgelegen knikker naar, het is een schande. Dat is net zoiets als je Yorkshire terrier Wodan noemen...

  3. #13

    Standaard

    maar dat viel mee met de layout
    TE KOOP

    Eminence The Governor 16
    prima speaker in uitstekende staat (nieuw)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bert k
    Pluto was de Romeinse god van de onderwereld. Groot en gruwelijk en afschrikwekkend. En daar noemen we die afgelegen knikker naar, het is een schande. Dat is net zoiets als je Yorkshire terrier Wodan noemen...

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 maart 2005
    Locatie
    070
    Berichten
    189

    Standaard

    Mais c'est sympa.
    Bedankt. Ik heb intussen al een paar T5's bespeeld. Het zijn prachtdingen. Een elektrische gitaar van Taylor kwaliteit. Spelen werkelijk als een droom. Het akoestische geluid is heel behoorlijk, maar natuurlijk niet dat van een flattop. Het geluid is elektrisch inderdaad heel veelzijdig, maar dat vind ik nou niet zo'n voordeel als je alleen thuis zit te pielen met een rek gitaren onder handbereik. Enige nadeel zit in de achterzak. Om nou een nieuwe te kopen en er de eerste kras in te maken, of zo'n stofzuigerdeuk....
    Get it while you can,
    Vraag niet hoe het kan, profiteer ervan!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top