Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 41 van 42 EersteEerste ... 3139404142 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 401 t/m 410 van 418

Discussie: John Mayer

  1. #401

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    En eigenlijk boeit het me niet ook..
    Da's een betere instelling!

  2. #402
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 juli 2008
    Locatie
    -
    Berichten
    265

    Standaard

    battle studies....tja wat zal ik zeggen, het is zeker geen continuum (wat ik overigens een van de beste albums allertijde vind) maar dat was ook moeilijk te evenaren. Zo als eerder gezegt is het meer een Heavier Things achtig iets maar dan toch met iets nieuws gemixt! Veel mensen verwachte misschien na continuum een zelfde soort album (ik ook) maar niets bleek minder waar... Het is een pop album maar wel van een getalenteerd musicus. John houdt van afwisseling dus waarschijnlijk wordt het volgende album weer opgenomen met het trio of wordt het akoestisch(zoals RFS)!
    Het is niet mijn favo mayer album , maar het kan er zeker mee door!

  3. #403

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PT1989 Bekijk bericht
    battle studies....tja wat zal ik zeggen, het is zeker geen continuum (wat ik overigens een van de beste albums allertijde vind) maar dat was ook moeilijk te evenaren. Zo als eerder gezegt is het meer een Heavier Things achtig iets maar dan toch met iets nieuws gemixt! Veel mensen verwachte misschien na continuum een zelfde soort album (ik ook) maar niets bleek minder waar... Het is een pop album maar wel van een getalenteerd musicus. John houdt van afwisseling dus waarschijnlijk wordt het volgende album weer opgenomen met het trio of wordt het akoestisch(zoals RFS)!
    Het is niet mijn favo mayer album , maar het kan er zeker mee door!
    Rond oud en nieuw speelt hij 2 Trio-shows geloof ik. Misschien dat daar nog een leuk dvdtje van komt ofzo :P

  4. #404

    Standaard

    ik las ergens dat hij met een nieuw trio cd komt dus dat zou best kunnen. weet het niet zeker.

  5. #405

    Standaard

    Ok. Dus dat optreden was matig. Maar hij heeft een soortgelijk optreden gegeven voor een andere tv-zender (CBS). En dat was niet matig. Daar waren ook de vocals dik in orde. Live on Letterman Ed Sullivan Theatre New York, NY.

    Ook erg goede beeldkwaliteit. Het is zelfs dowloadable. Maar dan moet je wel een premium member van Rapid Share zijn.

    Hier is ie...
    http://tryjm.com/2009/11/watch-the-w...-webcast-1119/
    Laatst gewijzigd door Brewskie; 28 november 2009 om 08:49

  6. #406

    Standaard

    Hier nog even een bump voor alle Mayer-fans die gisteravond al vroeg in hun mandje lagen (...of andere bezigheden hadden op de vrijdagavond)

  7. #407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brewskie Bekijk bericht
    Ok. Dus dat optreden was matig. Maar hij heeft een soortgelijk optreden gegeven voor een andere tv-zender (CBS). En dat was niet matig. Daar waren ook de vocals dik in orde. Live on Letterman Ed Sullivan Theatre New York, NY.

    Ook erg goede beeldkwaliteit. Het is zelfs dowloadable. Maar dan moet je wel een premium member van Rapid Share zijn.

    Hier is ie...
    http://tryjm.com/2009/11/watch-the-w...-webcast-1119/
    Klopt idd, deze show is veeeel beter!

  8. #408
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.924

    Standaard

    Die solo(sound) op 4.10 klinkt niet erg goed naar mijn gevoel. De zang in de verdere nummers is ook niet echt top en verder zijn veel nummers van die voortkabbelende middle of the road country deuntjes (met name: half of my heart..). Ik raak tegenwoordig minder enthousiast over John Mayer dan eerst.
    Laatst gewijzigd door new deep; 28 november 2009 om 15:12

  9. #409
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 juli 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    661

    Music

    Hij komt naar de HMH! Maar goed, gezien die datum denk ik ook wel op Pinkpop..

    http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=129782

  10. #410
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2005
    Locatie
    A, A
    Berichten
    1.733

    Standaard

    Laat hem daar dan maar komen, met Muse als afluiter.. het liefst op een dag, zodat ik mooi klaar ben met een dag kaartje!
    Band: View for a Day (alternatieve poprock, eigen werk)
    KLIK: Site, facebook, twitter, youtube

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top