Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 42 van 42 EersteEerste ... 32404142
Weergegeven resultaten: 411 t/m 418 van 418

Discussie: John Mayer

  1. #411

    Standaard

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHH GVDDDDDDDDDDDDDDDD TYFUS TICKETSERVICCCCCCCEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

    Zo, dat moest ik even kwijt.. Als iemand toevallig kaarten kwijt moet, PM me

  2. #412

    Standaard

    Ik heb 2 kaarten.

    Voor 500 euro per stuk kan je ze krijgen


    "When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." - Jimi Hendrix

  3. #413
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.086

    Standaard

    ik heb er 4....en 2 mogen er weg voor 499 p/s!

    ...of je koopt gewoon pinkpop kaartje! JM op hoofdpodium pinkpop: nice!

    (helaas zal de kwaliteit van het geluid er wel onder lijden, op picnic in the park 2 jaar terug was zijn festival/buitengeluid echter wel indrukwekkend goed!)
    - Te koop :

    Orange Crush 15 25,-
    Vox AC15 CCX (prijs ntb.)

  4. #414

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DREAMMACHINE Bekijk bericht
    ...of je koopt gewoon pinkpop kaartje! JM op hoofdpodium pinkpop: nice!

    (helaas zal de kwaliteit van het geluid er wel onder lijden, op picnic in the park 2 jaar terug was zijn festival/buitengeluid echter wel indrukwekkend goed!)
    Ja dat is zeker waar, maar het geluid is op de grotere buitenpodia over het algemeen redelijk bagger.
    Ook al valt het reuze mee als je vooraan staat

    Wel super tof dat 'ie naar Pinkpop komt, wilde zelf ook kaartjes voor de HMH maar ja.. binnen 8 minuten uitverkocht! Had het kunnen weten op zich!

  5. #415

    Standaard

    Op JM's Twitter vandaag:

    Hey, sorry I didn't put any gratuitous guitar soloing on Battle Studies. I'll get you next time, I promise. All part of my plan.

    Wauw, misschien bedoelt hij wel een Trio album! *kwijlllll*


  6. #416
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2005
    Locatie
    Bussum
    Berichten
    1.107

    Standaard

    mailtje gehad van www.johnmayer.com er zou een extra concert komen in Heineken Muzic Hall op 13 januari 2010. De links in de mail werken nog niet (of zijn over belast) als ik meer hoor zal ik het hier posten.
    Gitaarbouwersmeeting 6 april 2024 in Veenendaal www.gitaarbouwersmeeting.org

  7. #417
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2005
    Locatie
    Bussum
    Berichten
    1.107

    Standaard

    Er is weer een presale via johnmayer.com op 18 december 10 AM
    ik heb deze link doorgekregen, nu geeft hij nog foutmeldingen. Doe er je voordeel maar mee. Officiele verkoop begint op 19 december. // Als ik dat geweten had zou ik geen kaartjes voor juni gekocht hebben grmblbl
    Gitaarbouwersmeeting 6 april 2024 in Veenendaal www.gitaarbouwersmeeting.org

  8. #418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door superfly Bekijk bericht
    Er is weer een presale via johnmayer.com op 18 december 10 AM
    ik heb deze link doorgekregen, nu geeft hij nog foutmeldingen. Doe er je voordeel maar mee. Officiele verkoop begint op 19 december. // Als ik dat geweten had zou ik geen kaartjes voor juni gekocht hebben grmblbl
    Te gek! Hoef je alleen die link te volgen of moet je ook een code invullen??

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top