Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 16

Discussie: total newbie

  1. #1
    Member
    Geregistreerd
    29 oktober 2001
    Locatie
    rijen
    Berichten
    95

    Standaard

    ik heb nog nooit een uziek instrument gespeeld en kan geen noot muziek lezen
    ik heb ineens zin om mijn hobbies uit te breiden
    en ik wil gitaar gaan spelen maar mijn kennis is letterlijk 0 kan iemand mij tips geven ik wil in ieder geval met rock muziek bezig houden en dus een electrische gitaar spelen maar welke is goed en waar kan ik in de buurt van tilburg gitaars kopen en met welke andere dingen moet ik rekening houden

  2. #2

    Standaard

    Neem les!!!!!

  3. #3
    Member
    Geregistreerd
    29 oktober 2001
    Locatie
    rijen
    Berichten
    95

    Standaard

    zal ik doen

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 oktober 2001
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    2.524

    Standaard

    Ga naar het Piusplein, en ontdek daar Musicallin (voorheen Bill Coolen). Vraag daar of Hans Pruit nog steeds les geeft, en ga daar een jaar op les. By the way, je kunt je gitaar (+de rest) beter bij de Radiobeurs, in de heuvelstraat, of bij Con musica, in Waalwijk kopen. Die zijn namelijk een stuk goedkoper. Bij Con Musica weten ze er echt wat van, en proberen ze je niet af te zetten (qua prijs). Probeer in ieder geval als je een complete uitrusting gaat kopen wat dingen gratis te krijgen (gitaarband, kabels, stemmachientjes, WHATEVER). Veel succes, van een Tilburger.

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Anavrin op 2001-10-31 19:32 ]</font>

  5. #5
    Member
    Geregistreerd
    29 oktober 2001
    Locatie
    rijen
    Berichten
    95

    Standaard

    bedankt das informatie waar ik veel mee kan ik heb de naam bill coolen al vaker gehoord en zal er eens een keer naar toe gaan
    als ze een website hebben zou je dan die even door willen geven dan zou ik je erg dankbaar zijn

    en nogmaals bedankt

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 augustus 2001
    Locatie
    kartonnen doos onder de brug
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Je hebt in elk geval al een hele goeie naamgenoot als gitarist.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 oktober 2001
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    2.524

    Standaard

    Musicallin heeft een algemene website (het is een soort van keten van winkels, maar daar kun je ook dingen over die winkel in Tilburg vinden.
    http://www.musicallin.nl
    Radiobeurs heeft een site waar eigenlijk nog niks opstaat.
    http://www.radiobeurs-tilburg.nl
    Con Musica heeft, naar mijn weten geen site, maar is van de genoemde winkels gewoon de beste (dus daar moet je maar ff gaan kijken).
    Ik zag na mijn berichtje van gisteren dat je in Rijen woont, dan heb je ook nog een winkeltje in Dongen (op het Looyersplein), alleen die schijnt ook best duur te zijn.

  8. #8
    Member
    Geregistreerd
    29 oktober 2001
    Locatie
    rijen
    Berichten
    95

    Standaard

    nogmaals bedankt ik zal bij radiobeurs als eerste gaan kijken die is dacht ik niet zo ver van het station vandaan moet vandaag toch naar tilburg is koopavond en een biertje is wel lekker
    ik zal eens kijken hoe duur het allemaal zal worden

  9. #9
    Member
    Geregistreerd
    29 oktober 2001
    Locatie
    rijen
    Berichten
    95

    Standaard

    ik heb geinformeerd en ik kan binnekort bij iemand gitaarles krijgen voor 40,-- per uur is dit veel of weinig (btw dit zijn prive lessen)

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2001
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    704

    Standaard

    klinkt als veel

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top