Een tijdje geleden heb ik de volgende vraag gesteld op dit forum: “een linkshandig kind rechts of links laten leren”. Er werd vaak op gereageerd, het was eigenlijk een leuke discussie maar 31 december ging er iets mis terwijl ik een reactie probeerde te plaatsen. Mijn pc gaf steeds aan “pagina verlopen” waardoor ik dacht dat mijn reactie helemaal niet was geplaatst, maar later bleek het er acht keer op te staan. Terwijl ik er zeven wilde verwijderen, verdween opeens het hele topic.

Misschien kunnen de moderators het topic terug plaatsen? Ik heb hen hierover inmiddels al gemaild. Toch wil ik nog even reageren op het onderwerp:

Ondertussen is mijn zoontje jarig geweest en DOLBLIJ met zijn nieuwe Aria AK20 3/4, hij pakt hem wel 100 keer per dag op en probeert een deuntje te spelen. Heel opmerkelijk bespeelt hij de gitaar RECHTShandig!!! Ik heb met verbazing zitten kijken.

Hij krijgt pas later dit jaar les dus ik wacht nog wel even af wat de docent zegt. Maar als mijn zoontje aangeeft rechts goed aan te voelen, dan laat ik het maar zo.

Via deze weg wil ik alle forumleden van Gitaarnet een gezond, gelukkig en muzikaal 2006 wensen !

Groeten, Ge