Hallo deskundici,
Ik speel een aantal jaren gitaar. Ik ben klassiek geschoold dus heb ik nog steeds mijn eigese ouwe niet te missen Ibanez. Die heeft wel zo'n piazzo? elementje. Ik ben op zoek naar een takemine omdat die een vrij klassiek brede hals heeft. Of zijn er meer gitaren die dat hebben?
Ik ga weleens naar Musicstore in Keulen maar daar zie ik door de bomen het bos niet meer. Ik ben theaterminded en doe aan cabaret. Als ik speel in een zaal dan gaat dat via onze geluidstechnicus.
Nu zing en speel ik de laatste tijd steeds meer alleen of met een vriend. Ik zoek nu een eigen kwalitatieve goede versterker/ luidspreker combinatie of een actieve monitorluidspreker, die twee micro aansluitingen heeft met effectje '' Hall ''.
En een gitaar aansluiting met oa 'chorus' effect.Thuis oefenen met dezelfde apparatuur die je in de zaal ook gebruikt. Mijn technicus heeft het aldoor over een versterker en een mengpanneel en boxen en effectdoosjes, maar dat is mij te omslachtig.
Wie kan mij iets goeds aanbevelen.
Mijn stijl is rustige liedjes, meestal op muziek gezette gedichten. Poezie zingen.

Boel dank voor iedere reactie.
( speciaal Bert.K. en Harry)ops:
Wiebe de Vries