Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Micro ampfest

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 juni 2005
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    347

    Standaard Micro ampfest

    Heren,

    Het forum doet het zo te zien weer redelijk normaal, dus es kijken of ik nu wel een nieuw topic kan openen.
    Youri (LordRiffenstein) was gisteren op bezoek om zijn GForce op te pikken en had zijn ENGL Savage 120 mee en zijn vd Haar strat.
    Was een erg leuke dag. Youri's 120 is de beste ENGL die ik ooit heb gehoord. Maar dat zal wel voornamelijk aan Youri's eigen getweak met de lampjes liggen.
    En het zal denk ik niet al te lang duren voor hij ook een 2290 gaat aanschaffen. Ik heb hem gisteren helemaal aangestoken :wink:

    Grtz,

    Leon..

    picjes:



  2. #2

    Standaard

    hey leon,

    ziet er goed uit allemaal. Zie alleen dat je CAE RL8 en linemixer weg zijn.Niet meer nodig of komt er iets anders voor in de plaats?

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 juni 2005
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    347

    Standaard

    de rl8 hangt nu bij morris in het rack en de minimix is er voorlopig uit.
    De 2290, 1128 en 1210 zitten nu in mijn studio-setup. De Gforce hangt bij Youri in het rack.
    Sinds ik begin vorig jaar ben verhuisd van Limboland naar Zoetermeer en ik moest stoppen bij Cooper inc. heb ik geen band meer, heb ik trouwens voorlopig ook geen tijd meer voor. Wel doe ik in mijn vrije tijd wat aanklooien met protools, en daarbij wilde ik steeds het rackspul gebruiken, dus uiteindelijk ging ik steeds meer daarvan aansluiten. Het fx rack ging zowiezo toch het huis niet meer uit (Ik werd het sjouwen bij Cooper inc. met mijn spul ook erg moe).

    Ik doe wel zo nu en dan nog invalbeurten, maar daarvoor wil ik niet met alles gaan sleuren. Dus er komt een klein 6u rackje met wat leuk spul voor het livewerk. Uiteraard blijft de boggie de kern van mijn setup.

    Grtz,

    Leon..

  4. #4

    Standaard

    Hey Leon,

    Wanneer ga je nou eens wat plinten bij de gamma halen man!

    Nog bedankt voor de RL 8! Hij doet het perfect.
    Ik verheug me al weer op ons Frankfurt uitje! Dat kan nooit goed gaan, met Chris, Theo, Paul, jij, Yoeri en de andere usual suspects... Ik weet niet wat jullie doen, maar IK neem kurken mee!

    Morris

    edit: nee, niet voor in mijn oren...
    http://madriaens.wix.com/morris

    ----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 augustus 2001
    Locatie
    Twente
    Berichten
    2.054

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door morris
    Hey Leon,

    Wanneer ga je nou eens wat plinten bij de gamma halen man!
    Hahaha

    Ik dacht dat dat blauwe 'SCHMEAR' was.....

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 juni 2005
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    347

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door morris
    Hey Leon,

    Wanneer ga je nou eens wat plinten bij de gamma halen man!

    Nog bedankt voor de RL 8! Hij doet het perfect.
    Ik verheug me al weer op ons Frankfurt uitje! Dat kan nooit goed gaan, met Chris, Theo, Paul, jij, Yoeri en de andere usual suspects... Ik weet niet wat jullie doen, maar IK neem kurken mee!

    Morris

    edit: nee, niet voor in mijn oren...
    Kurken, ach man, ik heb mijn gat nu al dichtgeplakt met gaffa tape. Da's pas 100% zekerheid.
    BTW, plinten liggen allang klaar, alleen de motivatie om ze daadwerkelijk te gaan plakken ontbreekt ;-)

  7. #7

    Standaard

    Kurken, ach man, ik heb mijn gat nu al dichtgeplakt met gaffa tape. Da's pas 100% zekerheid.
    En waar moet al dat GAS dan heen?

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 juni 2005
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    347

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door srv-man
    Kurken, ach man, ik heb mijn gat nu al dichtgeplakt met gaffa tape. Da's pas 100% zekerheid.
    En waar moet al dat GAS dan heen?
    och, zo lang als de oren nog open staan is er geen gevaar voor overdruk

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top