Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 40

Discussie: Leuke anekdote

  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 november 2001
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    1.230

    Standaard

    In '88 zat ik in een bandje voor DeadHead. Drummer en bassist woonden in Emmeloord, bassist beheerde de kleine bandkas.

    Net demootje gemaakt, cassette's laten kopieren (ja, zo ging dat toen hehe), review in de Aardschok en prompt, de bestellingen (dus geld!!) kwamen binnen.

    Bleek er enkele tientjes uit de bandkas (stond bij bassist in huiskamer) te zijn gejat!!
    Verontwaardiging alom, een tiental 'vrienden' kon het gedaan hebben. Maar ja, als je het niet weet ...... dan weet je het niet.


    En toen... (U raadt het al...)
    Weer enkele tientjes pleite!!
    Nu konden maar 4 personen het gedaan hebben.
    "Wat lullig, je kunt helemaal niemand vertrouwen", alsdus onze drummer.


    Nu had onze bassist/basbeheerder het plan om telkens als 1 van zijn 'vrienden' op visite was, even voor 5 minuten naar boven te gaan omdat ie dan zogenaamd wat moest doen.


    En voor de derde keer weer een paar tientjes weg, deze keer tijdens het bezoek van onze drummer!!!

    Op aangesproken, bleek dat ie de centjes nodig had voor z'n hallucinerende behoeftes.
    Direkt uit de band getrapt wat als nare gevolg had dat we geen functionerende band meer waren. Maar goed, week later belde de huidige DeadHead drummer op en een 4-tal cd's verder spelen we nog altijd samen.
    __________________________________________________ __________________________

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2007
    Locatie
    Erhens van d'ee tot 'ontenisse
    Berichten
    1.094

    Wink

    Wij hadden op school een leraar die ons niet mocht (wij hem wel) en we lieten hem elke les over zijn wereldreizen vertellen (hij is inmiddels 23 keer onze planeet rondgegaan).

    We hebben ook een keer zijn tas met metalen handvat aan het reusachtige bureau vastgesoldeerd. En we hebben hem opgesloten (2 uur lang) in het magazijn. En hij was niet eens kwaad! 2 weken later wel overspannen.

    Hij is nu wel met pensioen.

    Dus als u, meneer Frans Maas, toevallig gitaar speelt en dit forum bezoekt (kans lijkt me 0, maar goed), bij deze onze excuses voor die 2 geweldige jaren.
    Hello, hello-oooo! (ola!)

  3. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mephistocles
    Wij hadden op school een leraar die ons niet mocht (wij hem wel) en we lieten hem elke les over zijn wereldreizen vertellen (hij is inmiddels 23 keer onze planeet rondgegaan).

    We hebben ook een keer zijn tas met metalen handvat aan het reusachtige bureau vastgesoldeerd. En we hebben hem opgesloten (2 uur lang) in het magazijn. En hij was niet eens kwaad! 2 weken later wel overspannen.

    Hij is nu wel met pensioen.

    Dus als u, meneer Frans Maas, toevallig gitaar speelt en dit forum bezoekt (kans lijkt me 0, maar goed), bij deze onze excuses voor die 2 geweldige jaren.
    Je pest de arme man en vindt het gek dat hij overspannen van school vertrekt :S?
    En het dan gek vinden dat hij jullie niet mag...

    Hoe dan ook wat heeft dit met het verhaal te maken :S
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius
    "Metal, wat vind jij er van?"

    Ik vind het vaak iets steviger dan plastic.

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duff
    ...

    Hoe dan ook wat heeft dit met het verhaal te maken :S
    Hij vond het blijkbaar een leuke anekdote.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2007
    Locatie
    Erhens van d'ee tot 'ontenisse
    Berichten
    1.094

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duff
    Je pest de arme man en vindt het gek dat hij overspannen van school vertrekt :S?
    En het dan gek vinden dat hij jullie niet mag...

    Hoe dan ook wat heeft dit met het verhaal te maken :S
    Euh... Niets eigenlijk... En ook niet met gitaren. Maar afgezien daarvan, toch wel een leuk verhaal... hoop ik...
    Hello, hello-oooo! (ola!)

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.653

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mephistocles
    Euh... Niets eigenlijk... En ook niet met gitaren. Maar afgezien daarvan, toch wel een leuk verhaal... hoop ik...
    niet echt.
    mensen letterlijk ziek maken heeft niks met leuk te maken.
    op het moment dat jijzelf overspannen bent zul je er nog wel eens aan herrinert worden.
    en dat gun ik je van harte

  7. #37
    Moderator
    Geregistreerd
    10 juni 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    14.533

    Standaard

    Graag in dit topic enkel anekdotes over gestolen waar (het liefst gitaren) en niet over het overspannen maken van leraren. Danku!

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2007
    Locatie
    Erhens van d'ee tot 'ontenisse
    Berichten
    1.094

    Smile

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door no 1 hops
    niet echt.
    mensen letterlijk ziek maken heeft niks met leuk te maken.
    op het moment dat jijzelf overspannen bent zul je er nog wel eens aan herrinert worden.
    en dat gun ik je van harte
    Nou, om eerlijk te zijn: ik ben leraar in spee, dus ik ben bang dat ik ook moet ondervinden hoe die kinders zijn.

    Maar hij heeft het eigenlijk aan zichzelf te danken. Hij wilde geen les geven. Elke morgen pakte hij als eerste zijn krantje, dan ging hij koffie halen, daarna pakten wij onze versgekochte condooms, dan kwam hij terug en schoten we condooms in zijn koffie. En de rest van de les vertelde hij over zijn wereldreizen. Één les is dat leuk, twee ook wel, maar vlak voor je tentamens is dat niet meer leuk. Hij had demoloog ofzo of topograaf weet ik veel hoe zoiemand heet.
    Hello, hello-oooo! (ola!)

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2007
    Locatie
    Erhens van d'ee tot 'ontenisse
    Berichten
    1.094

    Party

    sorry... maar het leek me wel grappig. Nee gelukkig is mn gitaar (nog) niet gestolen. Wel een gitaarstandaart. Maja daar is de anekdote niet grappig genoeg voor.
    Hello, hello-oooo! (ola!)

  10. #40
    Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2006
    Locatie
    limburg (Belgie)
    Berichten
    63

    Standaard

    Jaar geleden, in Amerika.
    2 gasten waren een auto aan het stelen, ze waren maar 1detail vergeten!!
    ze stonden langs een bus vol chinezen (en hun codak'skes)
    er zijn rond de 5.000 foto's van de diefstal gemaakt
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door matty
    wat moet een echte pint bier zoals een Jupiler daar dan niet kosten?
    de meeste nederlanders vinden heineken maar een gewoon biertje,
    de meeste belgen vinden het maar een gewoon glaasje slootwater

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top