Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 63
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 maart 2003
    Locatie
    Fryslân
    Berichten
    6.987

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rectifier
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ieme
    die combo is van een vriend van mij, is een hele vette amp! inc flightcase trouwens en dat het de oude van landau is is ook wel grappig natuurlijk.
    Wie Russel? Oh ja, ons kent ons he in Fryslan :lol:

    Maar eh, waarom doet hij hem weg? Heeft hij die Bogner XTC nie meer?
    Russel woont hier een straat verderop, hij heeft de xtc al 2 jaar niet meer, hij heeft nog wel een Two rock, wat er voor de od100 in plaatst komt weet ik niet, ik denk een shiva of hook.... maar misschien houd russel het ook wel bij die two rock...
    "Ik ben nou eenmaal dol op ouwe troep, ik ben gitarist...."

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ieme
    die combo is van een vriend van mij, is een hele vette amp! inc flightcase trouwens en dat het de oude van landau is is ook wel grappig natuurlijk.
    Landau vond er blijkbaar geen f*ck aan!??
    Hoe verhoudt zich dat tot:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tnijland
    als Landeau erover speelt moet het toch wel wat goeds zijn nietwaar
    ???

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 juni 2005
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    347

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door srv-man
    Nee, Leon begrijpt het verkeerd :wink: Maar $ 30 blijft een hoog geld voor zo'n @#%@#$ kabeltje.
    Dang... Maar ja, is ook al 2 jaar geleden sinds ik mijn 3+ heb verkocht. En ik had hem gewoon ge jack-jacked. :evil:

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 maart 2003
    Locatie
    Fryslân
    Berichten
    6.987

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimi Hendrix
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ieme
    die combo is van een vriend van mij, is een hele vette amp! inc flightcase trouwens en dat het de oude van landau is is ook wel grappig natuurlijk.
    Landau vond er blijkbaar geen f*ck aan!??
    Hoe verhoudt zich dat tot:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tnijland
    als Landeau erover speelt moet het toch wel wat goeds zijn nietwaar
    ???
    nou die mannen krijgen natuurlijk voor iedere tour een nieuwe, deze is voor zn laatste europese tour gebruikt
    "Ik ben nou eenmaal dol op ouwe troep, ik ben gitarist...."

  5. #25

    Standaard

    OK, heeft iemand die CAE3+ liggen voor een habbekrats :lol: Ik heb nu 3 preamps in mijn rack die mbv een Rocktron patchmate + midi mate toto een mooi vloekend geheel worden. En zeg nou zelf, dat hema nagellak kleurtje van de Soldano SP-77 is toch ook wel geinig :wink:[/img]

  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LordRiffenstein
    Was persoonlijk VEEL meer gecharmeerd van de CAE pre/Brunetti Rockit combi van een niet nader te noemen Nederlandse Limburger met een blauwe footcontroller :-D dan van de 2 verschillende OD100s die ik gehoord heb. Er zat een 2-tal weken tussen de beide testen. De OD100 deed me weinig, vond het clean wel heel goed maar het gain kanaal viel me erg tegen. De CAE klonk zelfs met de transistor Rockit ERG lekker, goeie allround sounds.
    Wat viel je precies tegen aan het gain kanaal? Ik heb zelf de OD100 SH/SE naast de CAE/VHT en CAE/295 combi gehad en de OD100 had aanzienlijk meer punch.
    Verder heb ik zo'n beetje iedere poweramp (behalve de Rockit en de VHT 2150 of Classic :cry: ) er achter gehad, maar de OD100 klonk lekkerder in mijn oren. Kom me niet gelijk aan met Suhr mods, want m'n CAE3+ hield zich uitstekende staande naast een gemodde CAE3+.

  7. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door El Bastardo
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door srv-man
    Nee, Leon begrijpt het verkeerd :wink: Maar $ 30 blijft een hoog geld voor zo'n @#%@#$ kabeltje.
    Dang... Maar ja, is ook al 2 jaar geleden sinds ik mijn 3+ heb verkocht. En ik had hem gewoon ge jack-jacked. :evil:
    No sweat man, die knipoog stond er niet voor niets bij. :razz:

  8. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door srv-man
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LordRiffenstein
    Was persoonlijk VEEL meer gecharmeerd van de CAE pre/Brunetti Rockit combi van een niet nader te noemen Nederlandse Limburger met een blauwe footcontroller :-D dan van de 2 verschillende OD100s die ik gehoord heb. Er zat een 2-tal weken tussen de beide testen. De OD100 deed me weinig, vond het clean wel heel goed maar het gain kanaal viel me erg tegen. De CAE klonk zelfs met de transistor Rockit ERG lekker, goeie allround sounds.
    Wat viel je precies tegen aan het gain kanaal? Ik heb zelf de OD100 SH/SE naast de CAE/VHT en CAE/295 combi gehad en de OD100 had aanzienlijk meer punch.
    Verder heb ik zo'n beetje iedere poweramp (behalve de Rockit en de VHT 2150 of Classic :cry: ) er achter gehad, maar de OD100 klonk lekkerder in mijn oren. Kom me niet gelijk aan met Suhr mods, want m'n CAE3+ hield zich uitstekende staande naast een gemodde CAE3+.
    Welke mods had die 3+ dan? En was het een SE?

    Morris
    http://madriaens.wix.com/morris

    ----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

  9. #29

    Standaard

    1992 3+ met blackface, x-talk, voltage en SE mod. Dus hoe noem je zoiets, eigenlijk SE toch? De oudste CAE's klinken het mooist en schijnen geen tranny mod nodig te hebben (maar dan wel de voltage mod), veel beter wordt dit dan toch niet meer :razz:

    Volgens mij zit het grote verschil in de eindtrap, waarom maakt die Suhr nou niet gewoon een lekkere eindtrap?

  10. #30

    Standaard

    Mwoahh dat weet ik zo net nog niet. Een vriend van mij heeft de oude 3+ en dat is toch een stuk minder dynamisch. Ik vond de tranny mod wel een extreem verschil met de SE zonder. Als je ook kijkt naar de oude en de nieuwe kan ik me dat ook nog voorstellen.

    Ik overigens nog een oude CAE tranny liggen. Vintage en ooit gebruikt door Bob Bradshaw en Morris. Zou ik die ook op marktplaats zetten en de hoofdprijs vragen?

    Blugh! een od 100 met een 4x10 kast. Hadden ze kanaal 2 er net zo goed af kunnen laten ;-) Nee, dan die paarse custom job van JS. DAT gaat ergens over!



    Welterusten!
    Morris
    http://madriaens.wix.com/morris

    ----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top