Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: Goede koop?

  1. #1

    Standaard Goede koop?

    License To Kill gaf me vanavond deze link:

    http://muziek.2dehands.nl/markt/muz_...quier%20bullet

    Ik vind 'm helemaal geweldig, en volgens mij is de prijs ook heel erg goed, aangezien het een special edition+versterker is.

    IK BEN VERLIEFD OP DEZE GITAAR!

    Wat denken jullie? Kopen of niet? Ik heb echt wat reacties nodig om mijn ouders mee over te halen!

  2. #2

    Standaard

    JAK wat een slagplaat. Maar verder zou je voor datzelfde geld ook een Richwood strat (of een richwood les paul via ebay) en een Roland Cube 15 nieuw kunnen krijgen...
    gear;

    Gibson Les Paul std faded honeyburst
    Godin LG 24frets hmb
    Marshall JCM 900 4501
    Boss ds-1

  3. #3

    Standaard

    Die slagplaat vind ik juist geweldig! Onderscheidt 'm weer van andere zwarte Strat's.
    Maar toch wel het grootste voordeel vind ik de versterker die erbij zit. €180,- voor zo'n hele set is de ideale prijs voor mij

  4. #4

    Standaard

    vind de slagplaat ook nog wel iets hebben
    tis en blijft natuurlijk een squier, maarja je moet ergens mee beginnen, en het is in ieder geval beter dan waar ik mee begonnen ben
    van die ibanez versterkers heb ik al wel mindere dingen gehoord...
    gezocht: jackson DR7, Dk7 of DX7

  5. #5

    Standaard

    vergeet niet dat er nog een tonelok pedaaltje bijzit. ok, het is allemaal geen proffesioneel spul, maar hier kun je je als beginner geen buil aan vallen. lijkt mij een leuke deal, en je kunt er best een tijdje mee vooruit.

    ik zou ervoor gaan hoor. als de gitaar je aanstaat; doen.
    You're not drunk if you can lie on the floor without holding on."
    -- Dean Martin

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 september 2002
    Locatie
    een hele fijne kliko
    Berichten
    1.240

    Standaard

    Vind ik ook een mooie beginnersset hoor. Je kunt al behoorlijk raggen voor een klein beetje geld.
    Prima-Nocte @ Myspace

    When the earth spits out the dead,
    They will rise to suck the blood of the living...


    Spiderpig
    Spiderpig
    Does whatever a spiderpig does
    Can he swing
    From a web?
    No he can't
    He's a pig
    Look oooooout!
    He is a spiderpig

  7. #7

    Standaard

    Lijkt me ook een relaxed beginnerssetje, die amp heb ik ook gehad, voor een beginner best een leuke amp, met een vrij goed scheurkanaal. Ik heb er in ieder geval wel lol van gehad en overlast mee bezorgd :wink:

  8. #8

    Standaard

    Aah, super! Even overleggen thuis... en dan... wie weet staatie over een paar weken in m'n kamer... :-D

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JorienR
    Aah, super! Even overleggen thuis... en dan... wie weet staatie over een paar weken in m'n kamer... :-D
    als de set dan niet verkocht is he. en MOCHT ie verkocht zijn, ga dan niet een starterssetje kopen. die gitaren en dito amps zijn echt de crap van de bovenste beste plank. ik denk dat als je uit een IKEAtafelblad een gitaar zaagt deze nog beter bespeelbaar zal zijn dan een gitaar van een starterspakket, om over t0ne maar te zwijgen.

  10. #10

    Standaard

    Tja... het zal vast meer mensen zijn opgevallen dat €180,- niet veel is, dus ik loop idd wel het gevaar dattie weg is, ja...
    Het starterspakket is ook al min of meer van de baan, ik kon zelf (als gitaar-noknow) ook nog wel inschatten dat dat flut is...
    Oo, ik vind 'm zoo mooi!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top